Короткий опис(реферат):
У статті окреслено поняття «художньо-конструкторські уміння дітей старшого дошкільного віку», як акт задуму і реалізацію нового, що проявляється у створенні різноманітних конструкцій, моделей, деталей з будівельних матеріалів, паперу, картону, природного матеріалу (шишки, мох, гілки, камені тощо), викидного матеріалу (дерев'яні котушки, картонні коробки, гумові шини та ін.) та дизайнерських деталей, який здійснюється у розвивальному середовищі в умовах закладу дошкільної освіти, де діти старшого дошкільного віку, уявляють, створюють, практикують, модифікують, розпізнають, маніпулюють, планують, винаходять, виготовляють та обмінюються своїми емоціями, знаннями, навичками та досягають ефективного результату.