Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості контингенту осіб, задіяного в кіберспортивній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бишевець, Н. Г.
dc.contributor.author Яковенко, О. О.
dc.contributor.author Юхно, Ю. О.
dc.date.accessioned 2022-05-23T08:11:44Z
dc.date.available 2022-05-23T08:11:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бишевець Н. Г. Особливості контингенту осіб, задіяного в кіберспортивній діяльності / Н. Г. Бишевець, О. О. Яковенко, Ю. О. Юхно // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3 (148). – С. 30-34. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.3(148).07 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37095
dc.description.abstract Кіберспортивна наука перебуває на початку свого розвитку й на часі – накопичення свідчень про різні її аспекти. Важливою проблемою сьогодення є виявлення знань щодо існуючих закономірностей між поведінкою кіберспортсменів і їхнім ставленням до власного здоров’я під час занять кіберспортом. Побудовано асоціативні правила, що відображають закономірності в поведінці опитаних під час кіберспортивної діяльності. Установлено, що респонденти, які займаються кіберспортом до 6 годин на добу, переважно не є професійними кіберспортсменами, проте систематично займаються оздоровчою руховою активністю. Отримані результати можна пояснити переважанням серед респондентів студентів НУФВСУ. Вони з високою ймовірністю турбуються про стан постави, виконують нетривалі перерви на міні комплекси вправ та іноді контролюють робочу позу користувача ПК. Такий режим занять зумовлює відсутність в них порушень постави та дискомфорту в відділах хребта після занять кіберспортом. Відтак, кіберспорт на аматорському рівні за умови дотримання оптимального рухового режиму не створює передумов для загрози здоров’ю гравців. А яким чином відбувається тренувальний процес професійних кіберспортсменів і як вони піклуються про збереження власного здоров’я в ході напруженої тренувально-змагальної діяльності – це питання подальших досліджень, яке потребує вирішення. uk
dc.description.abstract The science of e-Sports is at the beginning of its development and there is an accumulation of evidence of its various aspects on the clock. An important problem today is the identification of knowledge about the existing patterns between the behavior of e-Sports athlete and their attitude to their health when engaged in e-Sports. The purpose of the work is to determine the characteristics of the population involved in e-Sports activities. In the study from 2020 to 2021 took part 77 e- Sports athlete and students of NUPESU, receiving education on educational and professional program "Cybersports (eSports)" another master's degree in higher education specialty 017 Physical Education and Sports using the module allows you to identify associative rules. Constructed associative rules, reflecting the patterns in the behavior of respondents during e-Sports activities. It was found that the respondents engaged in e-Sports for up to 6 hours a day, mostly are not professional e-Sports athlete, but systematically engaged in recreational motor activity. The results obtained can be explained by the predominance of respondents of NUPESU students. They are highly likely to worry about conditions, take short breaks on mini-complexes of exercises and sometimes control the working posture of the PC. This mode of occupation results in their lack of posture disorders and discomfort in the spine after engaging in e-Sports. Consequently, e-Sports at the amateur level, with the observance of the optimal motor mode does not create the prerequisites for the threat to the health of the players. And how occurs the training process of professional e-Sports and how they take care of the preservation of their own health in the course of intense training and communication. Competitive activity - this is a matter for further research to be solved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject кіберспорт uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject ставлення uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject правила uk
dc.subject асоціації uk
dc.subject e-Sports uk
dc.subject activity uk
dc.subject attitude uk
dc.subject health uk
dc.subject rules uk
dc.subject associations uk
dc.title Особливості контингенту осіб, задіяного в кіберспортивній діяльності uk
dc.title.alternative Features of the contingent of persons involved in e- Sports activity uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу