Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Політико-управлінські аспекти професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Н. О.
dc.date.accessioned 2022-04-20T06:03:38Z
dc.date.available 2022-04-20T06:03:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чепурна, Н. О. Політико-управлінські аспекти професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні / Н. О. Чепурна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 2). – С. 110-115. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.2.23 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36883
dc.description.abstract Реформування в медичній галузі та в системі вищої освіти України змінює підходи до професійної підготовки фізич- них терапевтів у закладах вищої освіти нашої держави. У законодавчій базі поступовими кроками впроваджується низка нормативних документів, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців із фізичної терапії не лише для нашої країни, а й поза її межами. Суттєве підвищення якості освітнього процесу в реабілітаційній сфері зокрема, тісна співпраця із країнами Європи на різних етапах підготовки фізичних терапевтів (наприклад, на етапі проходження клінічної практики – дистанційна участь студентів у складанні реабілітаційного плану для пацієнта) формує мультидисциплінарний підхід у роботі майбутнього спеціаліста. А саме в Законі України «Про реабілітацію у сфері охорони здоров’я» чітко відображається поняття «мультидисциплінарна реабілітаційна команда» – її склад, принципи роботи реабілітаційного процесу, і є поняття «телерабілітація», яке відповідає сучасним змінам в освітній траєкторії в бік дистанційного формату, забезпечуючи тим самим безперервність надання реабілітаційної допомоги на будь-якому етапі. Крім того, покрокова підготовка майбутніх фахівців спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» до скла- дання єдиного державного кваліфікованого іспиту – ЄДКІ, компонентами якого є тестовий кваліфікований іспит «КРОК» і практично-орієнтований іспит, який має на меті перевірити професійні компетентності, що визначені у стандарті, та проводить оцінку здатності реалізовувати окремі спеціальні компетентності в різних клінічних ситуаціях і у пацієнтів різних вікових груп. Це дає змогу формувати майбутнього фахівця із фізичної терапії з новим типом мислення, новими цінностями, які відповідають сучасності. uk
dc.description.abstract Reforms in the medical field and in the higher education system of Ukraine change the approaches to professional training of physical therapists in higher education institutions of our state. Normative documents are being gradually introduced in the registration which provide training for competitive specialists in physical therapy not only for our country, but also abroad. Improvement of the quality of the educational process in the rehabilitation area in particular, cooperation with European countries at different stages of training physical therapists (for example, at the stage of clinical practice – remote participation of students in drawing up a rehabilitation plan for a patient), forms a multidisciplinary approach in work of the future specialist. In the Law of Ukraine "On Rehabilitation in the Field of Health Care" the concept of multidisciplinary rehabilitation team is displayed, who is a member of it, on what principles of the rehabilitation process it works, and there is the concept of telerehabilitation, which corresponds to modern changes in the educational trajectory towards the distance format. In addition, stepwise preparation of future specialists of specialty 227 «Physical therapy, Ergotherapy» to pass the unified state Qualifying Exam, the components of which are the test qualifying exam and a practice-oriented exam. The purpose of this examination is not only to test the professional competencies that are defined in the standard, but also to assess the possibility of individual special competencies in different clinical situations and of patients of different age groups. That allows you to form a future specialist in physical therapy with a new type of thinking, new values that meet modernity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject ерготерапевт uk
dc.subject освітні стандарти uk
dc.subject мультидисциплінарна команда uk
dc.subject професійні компетентності uk
dc.subject реабілітаційний процес uk
dc.subject фізичний терапевт uk
dc.subject управлінські навички uk
dc.subject телереабілітація uk
dc.subject educational standarts uk
dc.subject management skills uk
dc.subject multidisciplinary team uk
dc.subject physical therapist uk
dc.subject rehabilitation process uk
dc.subject professional competencies uk
dc.subject occupational therapist uk
dc.subject telerehabilitation uk
dc.title Політико-управлінські аспекти професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні uk
dc.title.alternative Political and managerial aspects of professional education of physical therapists in Ukraine uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу