ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Соснова, М. А. | |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T05:43:43Z | |
dc.date.available | 2022-04-20T05:43:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Соснова, М. А. Педагогічні технології фундаменталізації навчання / М. А. Соснова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 2). – С. 88-93. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.2.18 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36878 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання, що ґрунтуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій. Модернізація педагогічної освіти сьогодні пов’язується саме із запровадженням різних видів мережевих систем, які дають змогу об’єднувати інформаційні ресурси, створювати освітній простір, що сприяє розвитку конкурентоспроможності педагогічних працівників. Зазначається, що застосування сучасних інформаційних технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів із можливістю побудови системи електронного навчання. У статті акцентується увага на тому, що комп’ютер є універсальним засобом навчання та дозволяє формувати у здобувачів освіти знання, вміння і навички, розвивати особистість здобувача освіти, задовольняти її пізнавальні інтереси. Використання інформаційних технологій у закладах освіти змінює роль викладача та здобувачів освіти та їх відносини. Кожен здобувач освіти дотримується індивідуальної траєкторії навчання, зі своїм, саме йому необхідним рівнем допомоги, темпом роботи, з відповідним обсягом матеріалу. Через індивідуалізацію навчання за допомогою інформаційних технологій здійснюється перехід до диференціації. Також у разі ефективного використання інформаційних технологій відбуваються зміни у системі мотивації здобувачів освіти. У статті зазначається, що впровадження в освітній процес сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, створення інформаційно-освітнього середовища надає можливість впровадити електронне, мобільне навчання та здійснювати навчання дорослих за змішаною моделлю. Це відкриває широкі можливості навчання протягом усього життя. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes the use of modern pedagogical teaching technologies based on the use of information and communication technologies. The modernization of pedagogical education today is associated precisely with the introduction of various types of network systems that allow combining information resources, creating an educational space, which contributes to the development of the competitiveness of teachers. It is noted that the use of modern information technologies makes it possible to create a high-quality new information environment, an environment without borders with the possibility of building an e-learning system. The article focuses on the fact that the computer is a universal means of teaching and allows the formation of both knowledge, skills and abilities among applicants for education, as well as the development of the personality of the applicant for education, to satisfy his cognitive interests. The use of information technology in educational institutions is changing the role of the teacher and education seekers and their relationship. The use of information technology in educational activities has determined the fundamental principle of teaching – the principle of individualization. Each applicant for education follows an individual trajectory of training, with his own level of assistance that is necessary for him, the pace of work, with the appropriate amount of material. Through the individualization of learning through information technology, the transition to differentiation is carried out. Also, with the effective use of information technology, there are changes in the system of motivation for applicants for education. The article notes that the introduction of modern information and communication technologies into the educational process, the creation of an information and educational environment allows the introduction of electronic, mobile learning and the implementation of adult education on a mixed model. This, in turn, opens up great opportunities for lifelong learning. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | сучасні педагогічні технології | uk |
dc.subject | педагогічні інновації | uk |
dc.subject | фундаменталізація навчання | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | інтеграція вищої освіти | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | modern pedagogical technologies | uk |
dc.subject | pedagogical innovations | uk |
dc.subject | fundamentalization of education | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | integration of higher education | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.title | Педагогічні технології фундаменталізації навчання | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical technologies of fundamentalization of learning | uk |
dc.type | Article | uk |