У статті розглядаються методи активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійно компетентної діяльності у фітнес-індустрії. Відмічається, що цілеспрямовано організована професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту сприяє розвитку пізнавальної діяльності, самостійності, творчої активності продуктивного мислення здобувачів вищої освіти, що є вкрай затребуваним в розвиненому індустріальному суспільстві. Мета дослідження полягала у обґрунтуванні активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійно компетентної діяльності у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, ретроспектива власного досвіду. Результати дослідження Навчально- пізнавальна діяльність студентів – це різноманітні види колективної та індивідуальної роботи на заняттях та в поза аудиторний час. До навчально-пізнавальної діяльності ми відносимо: створення проектів, проведення тренінгів, ділових ігор, навчальних дискусій, круглих столів, створення фітнес-програм та інших видів діяльності. Завдання активізації навчально-пізнавальної діяльності за рахунок впровадження інноваційних освітніх технологій: формування пізнавального інтересу, мотивації до навчання; формування умінь працювати з інформацією, представленою в різних видах (текст, малюнок, схема, символічний запис, модель, таблиця, діаграма); формування навичок самостійної пізнавальної діяльності; формування навичок самостійної індивідуальної та колективної роботи: взаємоконтролю та самоперевірки, обговорення інформації, планування пізнавальної діяльності та самооцінки. Висновки. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності у фітнес-індустрії буде більш ефективною за рахунок впровадження інноваційних освітніх технологій таких як проведення тренінгів, ділових ігор, навчальних дискусій, круглих столів, методу «Case-Study», Workshop, професійних консультацій, створення фітнес-програм та інших видів діяльності.
The article considers the methods of activating the educational and cognitive activities of future specialists in physical culture and sports professionally competent activities in the fitness industry. It is noted that purposefully organized professional training of future specialists in physical culture and sports promotes the development of cognitive activity, independence, creative activity of productive thinking of applicants for higher education, in great demand in a developed industrial society. The purpose of the study was to substantiate the intensification of educational and cognitive activities of future specialists in physical culture and sports in professionally competent activities in the fitness industry. Material and methods: analysis and generalization of data from scientific and methodological literature, retrospective of own experience. Results of the research. Educational and cognitive activities of students are various types of collective and individual work in the classroom and outside the classroom. Educational activities include: creating projects, conducting trainings, business games, educational discussions, round tables, creating fitness programs and other activities. tasks of activation of educational and cognitive activity at the expense of introduction of innovative educational technologies: formation of cognitive enthusiasm, motivation to training; formation of skills to work with information presented in different types (text, drawing, diagram, symbolic record, model, table, diagram); formation of skills of independent cognitive activity; formation of skills of independent individual and collective work: mutual control and self-checking, discussion of information, planning of cognitive activity and self-assessment. Conclusions. Intensification of educational and cognitive activities of future specialists in physical culture and sports to professional activities in the fitness industry will be more effective through the introduction of innovative educational technologies such as trainings, business games, educational discussions, round tables, Case-Study, Workshop, professional consultations , creation of fitness programs and other activities.