ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Єрьоміна, Л. Є. | |
dc.contributor.author | Журавльова, Л. С. | |
dc.contributor.author | Волкова, В. А. | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T09:47:22Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T09:47:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Єрьоміна, Л. Є. Ідеї арт-педагогічного супроводу в професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти і соціальних працівників / Л. Є. Єрьоміна, Л. С. Журавльова, В. А. Волкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 68-71. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.15. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36810 | |
dc.description.abstract | У матеріалах публікації висвітлено проблему арт-педагогічного супроводу освітнього процесу в закладах вищої освіти. Авторами проаналізовано наукову думку щодо цінності арт-терапії у професійній підготовці майбутніх педа- гогів дошкільної освіти і соціальних працівників саме через можливість поєднання процесів індивідуалізації, соціа- лізації і професіоналізації особистості. У статті схарактеризовано умови успішного арт-педагогічного супроводу освітнього процесу: це знання викладачами закономірностей і механізмів дії мистецтва в освітньому процесі; чітке уявлення про специфіку засобів мистецтва та можливості їх включення в освітній процес, забезпечення освітнього простору, відповідного ресурсного забезпечення для арт-педагогічної діяльності. У представленій роботі арт-педа- гогіку розглянуто як новий практико-орієнтований напрям педагогічної науки, що вивчає природу, загальні закономір- ності, принципи, механізми й універсальні способи включення мистецтва у процес розв’язання освітніх завдань. Також наведено приклад використання пластичних матеріалів у тренінговій роботі зі здобувачами вищої освіти; охаракте- ризовано алгоритм мотивації здобувачів вищої освіти до пошуку креативних арт-ідей на основі висунутої пропозиції. Упровадження арт-вправи передбачало такі етапи: мотиваційно-установчий, креативний, презентативний, етап суб’єктизації результатів та рефлексію. На основі практичного досвіду авторами зазначено, що організація арт-педагогічного супроводу підготовки май- бутніх педагогів дошкільної освіти та соціальних працівників вимагає включення арт-педагогічних засобів та форм роботи в освітній процес на концептуальній основі, що забезпечить прогностичний характер, уможливить реалізацію арт-педагогічної діяльності викладача й етапність розвитку арт-педагогічної взаємодії зі здобувачами вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | In the materials of the publication, the problem of the art-pedagogical supervisor of the educational process in the mortgages of the whole education is discussed. The authors have analyzed the science of thought about the value of art therapy in professional training and education in preschool education and social practice itself through the possibility of additional processes in the field of individual development. The statistic characterizes the mind of a successful art-pedagogical supervisor of the illuminating process: the value of the victories’ knowledge of the laws and mechanisms of mystery in the process of education; Read more about the specifics of the art and the possibilities of being included in the illumination process of securing the illumination space of the general resource securing for art-pedagogical activity. In the presentation of robot art pedagogy, it is seen as a new practical-oriented directing of pedagogical science, including nature, geographic laws, principle, mechanics and universal methods of incorporating art in the process of developing education. Also, the butt of plastic materials for training robots with good education for education is guided; the algorithm of motivation of creating creative art-ideas on the basis of a hanging proposition is characterized. In addition, art has the right to transfer the following stages: motivational-setting, creative, presentational, stage of sub’ctization of results and reflexion. On the basis of practical advice, the authors intend that the organization of art-pedagogical supervisors in the preparation of conceptual education for pedagogues in pre-school education and social development the stage of development of art-pedagogical interaction with the help of high-quality education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | арт-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | арт-педагогіка | uk |
dc.subject | майбутні педагоги дошкільної освіти | uk |
dc.subject | майбутні соціальні працівники | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | арт-техніки | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | art-pedagogical support | uk |
dc.subject | art-pedagogy | uk |
dc.subject | maybutny teachers of preschool education | uk |
dc.subject | future social workers | uk |
dc.subject | art therapy | uk |
dc.subject | art-technology | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Ідеї арт-педагогічного супроводу в професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти і соціальних працівників | uk |
dc.title.alternative | Ideas of art-pedagogical support in professional training of future preschool teachers and social workers | uk |
dc.type | Article | uk |