Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз фінської моделі освіти у контексті модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драч, І. В.
dc.contributor.author Поберецька, В. В.
dc.date.accessioned 2022-04-12T09:36:18Z
dc.date.available 2022-04-12T09:36:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Драч, І. В. Аналіз фінської моделі освіти у контексті модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів / І. В. Драч, В. В. Поберецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 59-63. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36808
dc.description.abstract У статті проаналізовано фінську модель освіти як одну з найуспішніших у світі в контексті модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів. Доведено, що необхідність імплементації у вітчизняній системі освіти Закону України “Про освіту”, Концепції “Нова українська школа”, Державного стандарту початкової освіти, реалізації Концепції педагогічної освіти потребує під час підготовки майбутніх учителів початкових класів, зокрема, у педагогічних коледжах акцентування уваги на формуванні готовності студентів до інтегрованого навчання учнів. Здійснено аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових публікацій, який показав, що актуальність такого дослідження зумовлена необхідністю врахування тенденцій, які стосуються як розвитку початкової освіти в країнах ЄС і розвитку професійної підготовки вчителів початкових класів в європейському просторі вищої освіти, так і потреби у модерні- зації вітчизняної системи початкової освіти та необхідності підготовки майбутніх вчителів, здатних її забезпечити. З’ясовано, що розвиток початкової освіти у країнах ЄС, зокрема у Фінляндії, характеризується інтеграцією в сучасних стандартах змісту навчальних предметів шляхом їх об’єднання в модулі, інтегровані блоки, широкі освітні галузі. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в європейському просторі вищої освіти спря- мована на посилення інтеграції теоретичних дисциплін, підвищення уваги до методичної підготовки та педагогічної практики. У країнах ЄС спостерігається тенденція до переходу в підготовці вчителів початкової освіти від рівня бакалавра до рівня магістра. Для вирішення зазначених проблем варто переглянути вимоги до освітніх програм підготовки педагогічних праців- ників, необхідні для впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”. uk
dc.description.abstract The article analyses the Finnish model of education as one of the most successful in the world in the context of modernizing the system of future primary school teachers’ training. It is proved that the need to implement the Law of Ukraine “On Education” in the domestic education system, the concept of “New Ukrainian School”, the State Standard of Primary Education, the Concept of Pedagogical Education requires focusing on forming students’ readiness for integrated learning while training future primary school teachers in pedagogical colleges in particular. An analysis of domestic and foreign scientific publications showed that the relevance of such research is due to the need to take into account trends related to the development of primary education in the EU and the development of professional training of primary school teachers in the European Higher Education Area as well as the need to modernize the domestic primary education system and to train future teachers who can provide it. It was found that the development of primary education in the EU and Finland is characterized by integration into modern standards of content of subjects by combining them into modules, integrated blocks, broad educational areas; professional training of future primary school teachers in the European Higher Education Area is aimed at strengthening the integration of theoretical disciplines, increasing attention to methodological training and pedagogical practice. In the EU, there is a trend towards the transition in the training of primary school teachers from bachelor’s to master’s level. To solve these problems, the requirements for educational programs for teachers’ training, necessary for the implementation of the Concept of state policy in the field of reforming general secondary education “New Ukrainian School”, should be reviewed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject Нова українська школа uk
dc.subject вчителі початкових класів uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject фінська модель uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject проєктна діяльність uk
dc.subject New Ukrainian school uk
dc.subject primary school teachers uk
dc.subject training uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject Finnish model uk
dc.subject competence uk
dc.subject project activity uk
dc.title Аналіз фінської моделі освіти у контексті модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів uk
dc.title.alternative Analysis of the Finnish model of education in the context of modernization of the system of future primary school teachers’ training uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу