У статті розглядається питання збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді в умовах впровадження
карантинних заходів. Зазначимо, що, зважаючи на реалії сьогодення, поняття “здоров’язберігаючі технології”, яке
об’єднує в собі всі напрями діяльності вищого медичного закладу освіти щодо формування, збереження і зміцнення
здоров’я студентів, набуває надзвичайної актуальності.
Метою статті є належна організація фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів задля їхнього здоров’язбере-
ження в умовах вкрай обмеженої рухової активності з використанням технологій дистанційного навчання.
Важливу роль у покращенні показників здоров’я серед підростаючого покоління відіграє дисципліна “Фізичне вихо-
вання”, а саме самостійні заняття з використанням усіх можливих видів фізичної активності. Оптимізація рухової
активності завдяки виконанню фізичних вправ під час занять фізичною культурою і спортом підвищує розумову діяль-
ність і сприяє охороні здоров’я молоді. Доведено, що природна потреба в систематичних заняттях фізичними впра-
вами, організація здорового способу життя студентів тісно пов’язані з вирішенням освітніх завдань. Здоров’язбе-
рігаючі технології навчання і виховання передбачають послідовну систему активних дій усіх учасників освітнього
процесу, спрямовану на створення здорового середовища для формування життєво важливих навичок, які зумовлюють
збереження і зміцнення здоров’я та орієнтують на здоровий спосіб життя, гармонійний розвиток фізично й психічно
здорової особистості.
Автори статті доходять висновку, що вирішення проблеми здоров’язбереження студентів вищих медичних закла-
дів освіти засобами фізичної культури можливе завдяки пошуку новітніх й ефективних методів, які могли б урізнома-
нітнити зміст програм фізичного виховання, задовольнити інтереси студентів та якісніше впливати на їхню фізичну
підготовку.
This article discusses the issue of preserving and strengthening the health of student youth in the implementation of quarantine
measures. It should be noted that given the realities of today, the concept of “health technology” is becoming extremely
relevant, which combines all areas of higher medical education to form, maintain and strengthen the health of students.
The purpose of this article is the correct organization of physical culture and health activities of students for the purpose
of their health in conditions of extremely limited motor activity with the use of distance learning technologies.
An important role in improving health among the younger generation is played by the discipline of “Physical Education”,
namely self-learning with the use of all possible types of physical activity. Optimizing physical activity through exercise
and sports increases mental activity and strengthens the health of young people. It is proved that the natural need for regular
sports, the organization of a healthy lifestyle of students is closely related to solving educational problems. Health-preserving
technologies of education and upbringing provide a consistent system of active actions of all participants in the educational
process, aimed at creating a healthy environment for the formation of vital skills that maintain and strengthen health and focus
on healthy living, harmonious development of physical culture and a mentally healthy person.
The author of the article concludes that the solution to the problem of health care for students of higher medical education
through physical education is possible by finding the latest and most effective methods that could diversify the content of physical
education programs, meet the interests of students and better influence their physical fitness.