Abstract:
Колективна наукова монографія орієнтована на дослідників-науковців, педагогів, методистів-освітян, адміністраторів та керівників ЗВО та зацікавлених працедавців, представників різних соціальних груп, здобувачів освіти та учасників освітньо-наукових проектів. Монографія буде корисною для адміністраторів вищої школи при реалізації освітньої політики,екологічної квалітилогічної, екологічної безпеки освітньо-наукових систем як соціокультурних форм забезпечення підготовки перепідготовки підвищення кваліфікації та стажування як майбутніх фахівців так і знаних професіоналів їх професійного розвитку та забезпечення пролонгованої зайнятості впродовж життя шляхом продуктивного функціонування післядипломної освіти. Здійснено теоретичне і методичне обґрунтування засад - формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти, психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання; професійної підготовки майбутніх фахівців із якості освіти та розкрито аспекти формування академічної культури майбутніх педагогічних працівників у ЗВО; розроблено теоретичні і методичні основи підготовки фахівців природоохоронної галузі до екологічного моніторингу у системі післядипломної освіти, а також теоретико-практичні засади професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища; методологічно обґрунтовано розвиток правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти. Проаналізовано особливості модернізаційних процесів в освітній діяльності на основі обґрунтованих наукових здобутків науковців, положень законодавства щодо застосування компетентнісного і білінгвального підходів з використанням жестової і української мови. Розглянуто теорію творчої самореалізації як феномен та окремий об’єкт наукового дослідження основ евристичного навчання на засадах концепції творчої самореалізації особистості. Розкрито сутність поняття «полікультурна освіта», процес його становлення, досліджено історичні етапи розвитку мультикультуризму, проведено аналіз розвитку ідей полікультурності. Досліджено формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці. Актуалізовано проблеми проведення навчальних тренінгів як ефективної системи професійної адаптації у ЗВО.