Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості професійного самовизначення учнів профільних педкласів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Туриніна, Олена Леонтіївна
dc.date.accessioned 2022-04-07T13:41:52Z
dc.date.available 2022-04-07T13:41:52Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Туриніна, Олена Леонтіївна. Психологічні особливості професійного самовизначення учнів профільних педкласів : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Туриніна Олена Леонтіївна ; [наук. керівники : Левченко Михайло Володимирович, Долинська Любов Василівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 19 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36711
dc.description.abstract В роботі на основі теоретичного аналізу та експериментального дослідження проблеми професійного самовизначення учнів профільних педагогічних класів розроблено модель цього процесу, яка включає професійно-педагогічну спрямованість особистості учня, професійну самосвідомість, педагогічні здібності та потребу в самоосвіті та самовихованні. Визначено критерії діагностики, рівні сформованості та психологічні особливості прояву кожного з компонентів професійного самовизначення у учнів педагогічних класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально опробовано програму оптимізації професійного самовизначення на педагогічну професію, яка грунтується на використанні активних форм і методів роботи з учнями та визначено психолого-педагогічні умови її реалізації. uk
dc.description.abstract Psychological features of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices. In this article, using theoretical and experimental analysis of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices problems, a model of this process is worked out which includes: - professionally-pedagogical inclination of apprentice personality, - professional self-consciousness, - pedagogical capacities. Diagnostics criterions, formless levels and psychological features of manifestation of each of professional self-determination components of pedagogical grade apprentices are defined in the article. A program of professional self-determination activation for a pedagogical profession, which is based to make use of active forms and methods of work with apprentices ate theoretically grounded and experimentally sampled, professionally-pedagogical conditions of market of the program are express. uk
dc.description.abstract В работе на основе теоретического анализа и экспериментального исследования проблемы профессионального самоопределения учащихся профильных педагогических классов разработана модель этого процесса, которая включает профессионально-педагогическую направленность личности учащегося, профессиональное самосознание, педагогические способности и потребность в самообразовании и самовоспитании. Определены критерии диагностики, уровни сформированности и психологические особенности проявления каждого из компонентов профессионального самоопределения у учащихся педагогических классов. Теоретически обоснована и экспериментально апробирована программа оптимизации профессионального самоопределения на педагогическую профессию, которая основывается на использовании активных форм и методов работы с учащимися и определены психолого-педагогические условия ее реализации. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject профорієнтація uk
dc.subject профвідбір uk
dc.subject профконсультація uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject професійна спрямованість uk
dc.subject професійно-педагогічна самосвідомість uk
dc.subject педагогічні здібності uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject інтереси uk
dc.subject ідеали uk
dc.subject vocational guidance uk
dc.subject vocational selection uk
dc.subject vocational consultation uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject professionally pedagogical self-consciousness uk
dc.subject pedagogical capacities uk
dc.subject inducements uk
dc.subject interests uk
dc.subject ideals uk
dc.subject профориентация uk
dc.subject профотбор uk
dc.subject профконсультация uk
dc.subject профессиональное самоопределение uk
dc.subject профессиональная направленность uk
dc.subject профессионально -педагогическое самосознание uk
dc.subject педагогические способности uk
dc.subject мотивы uk
dc.subject интересы uk
dc.subject идеалы uk
dc.title Психологічні особливості професійного самовизначення учнів профільних педкласів uk
dc.title.alternative Psychological features of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices uk
dc.type Abstract uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу