ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Туриніна, Олена Леонтіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T13:41:52Z | |
dc.date.available | 2022-04-07T13:41:52Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Туриніна, Олена Леонтіївна. Психологічні особливості професійного самовизначення учнів профільних педкласів : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Туриніна Олена Леонтіївна ; [наук. керівники : Левченко Михайло Володимирович, Долинська Любов Василівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 19 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36711 | |
dc.description.abstract | В роботі на основі теоретичного аналізу та експериментального дослідження проблеми професійного самовизначення учнів профільних педагогічних класів розроблено модель цього процесу, яка включає професійно-педагогічну спрямованість особистості учня, професійну самосвідомість, педагогічні здібності та потребу в самоосвіті та самовихованні. Визначено критерії діагностики, рівні сформованості та психологічні особливості прояву кожного з компонентів професійного самовизначення у учнів педагогічних класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально опробовано програму оптимізації професійного самовизначення на педагогічну професію, яка грунтується на використанні активних форм і методів роботи з учнями та визначено психолого-педагогічні умови її реалізації. | uk |
dc.description.abstract | Psychological features of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices. In this article, using theoretical and experimental analysis of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices problems, a model of this process is worked out which includes: - professionally-pedagogical inclination of apprentice personality, - professional self-consciousness, - pedagogical capacities. Diagnostics criterions, formless levels and psychological features of manifestation of each of professional self-determination components of pedagogical grade apprentices are defined in the article. A program of professional self-determination activation for a pedagogical profession, which is based to make use of active forms and methods of work with apprentices ate theoretically grounded and experimentally sampled, professionally-pedagogical conditions of market of the program are express. | uk |
dc.description.abstract | В работе на основе теоретического анализа и экспериментального исследования проблемы профессионального самоопределения учащихся профильных педагогических классов разработана модель этого процесса, которая включает профессионально-педагогическую направленность личности учащегося, профессиональное самосознание, педагогические способности и потребность в самообразовании и самовоспитании. Определены критерии диагностики, уровни сформированности и психологические особенности проявления каждого из компонентов профессионального самоопределения у учащихся педагогических классов. Теоретически обоснована и экспериментально апробирована программа оптимизации профессионального самоопределения на педагогическую профессию, которая основывается на использовании активных форм и методов работы с учащимися и определены психолого-педагогические условия ее реализации. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | профорієнтація | uk |
dc.subject | профвідбір | uk |
dc.subject | профконсультація | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна самосвідомість | uk |
dc.subject | педагогічні здібності | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | інтереси | uk |
dc.subject | ідеали | uk |
dc.subject | vocational guidance | uk |
dc.subject | vocational selection | uk |
dc.subject | vocational consultation | uk |
dc.subject | professional self-determination | uk |
dc.subject | professionally pedagogical self-consciousness | uk |
dc.subject | pedagogical capacities | uk |
dc.subject | inducements | uk |
dc.subject | interests | uk |
dc.subject | ideals | uk |
dc.subject | профориентация | uk |
dc.subject | профотбор | uk |
dc.subject | профконсультация | uk |
dc.subject | профессиональное самоопределение | uk |
dc.subject | профессиональная направленность | uk |
dc.subject | профессионально -педагогическое самосознание | uk |
dc.subject | педагогические способности | uk |
dc.subject | мотивы | uk |
dc.subject | интересы | uk |
dc.subject | идеалы | uk |
dc.title | Психологічні особливості професійного самовизначення учнів профільних педкласів | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of professional self-determination of profiling pedagogical grades apprentices | uk |
dc.type | Abstract | uk |