Англійська мова є світовою універсальною мовою і має велике значення для спілкування в торговельних, промислових, дипломатичних відносинах. У статті наведено актуальні статистичні дані щодо використання англійської мови у світі. Доведено важливість оволодіння англійською мовою як засобом міжнародного ділового спілкування. Визначено, що методика викладання бізнес-курсу англійської мови має певні особливості, які варто враховувати під час підготовки та проведення заняття. Міжнародні сфери бізнесу, економіки, політики та ін. ставлять перед викладачем та студентом нові виклики та нові цілі, досягнення яких забезпечується через аналіз ситуативних даних та створення такого середовища, яке б максимально близько відтворювало сучасне професійне середовище, що вимагає належного рівня володіння іноземною мовою. Зазначено, що електронні дидактичні ресурси виконують функцію каталізатора під час освоєння матеріалу і вдосконалюють якість освітнього процесу. У процесі дослідження проаналізовано психологічні чинники, які забезпечують високий рівень мотивації студента та формують відповідні пріоритети в напрямі професійного зростання. Запропоновано вибірку дидактичних електронних ресурсів (вебсторінки англомовних газет та їхні сторінки в соціальних мережах, Kahoot, British Council), зокрема на базі платформ, для використання під час викладання бізнес-курсу англійської мови. Визначено, що під час використання дидактичних ресурсів важливо оцінити рівень володіння мови студентом / слухачем, тому необхідно звертатися до міжнародних стандартів CEFR (Common European Framework of Reference) Загальноєвропейської системи оцінки рівня володіння іноземною мовою, котра встановлює єдині стандарти, які застосовуються для визначення мовної компетенції в усьому світі. Сформульовано висновок, що викладання бізнес-курсу англійської мови має бути спрямоване на формування мотивації, пізнавального інтересу, розвитку комунікативних навичок і фонових знань, соціокультурної та міжкультурної компетенцій. Визначено, що під час вибору дидактичних електронних ресурсів та методів їх застосування важливо орієнтуватися на практичну зорієнтованість задля ефективної інтеграції майбутніх фахівців у ділове середовище.
English is the world universal language, and it is of great importance for communication in trade, industrial, diplomatic relations. The academic paper provides current statistical data on the use of the English language in the world. The importance of mastering English as a means of international business communication has been proven. It has been determined that the method of teaching a business English course has certain features that should be considered when preparing and conducting classes. The international spheres of business, economics, politics, etc. pose new challenges and new goals for the teacher and the student. Their achievement is ensured by analyzing situational data and the creation of an environment that would reproduce the modern professional environment as closely as possible, requiring an appropriate level of proficiency in a foreign language. It has been noted that electronic didactic resources, as a training tool, perform the function of a catalyst in digestion of material and improve the quality of the educational process. In the course of the research, the psychological factors providing a high level of student motivation and forming the appropriate priorities in the direction of professional growth have been analyzed. A selection of didactic electronic resources (web pages of English-language newspapers and their pages on social networks, Kahoot, British Council) has been proposed, in particular, on the basis of platforms for use during teaching a business English course. It has been revealed that when using didactic resources, it is important to assess the level of language proficiency of the student / listener. Consequently, it is necessary to refer to the international standards CEFR (Common European Framework of Reference) for the Assessment of the level of foreign language proficiency, which establishes uniform standards that are applied to determine language competence around the world. The conclusion has been made that teaching an English business course should be aimed at the formation of motivation, cognitive interest, development of communication skills and background knowledge, social-cultural and intercultural competences. When choosing didactic electronic resources and methods of their application, it is important to focus on their practical orientation for the effective integration of future professionals into the business environment.