Визначено місце педагогічної практики у професійній підготовці студентів спеціальності “Фізична культура і cпорт” в умовах, наближених до діяльності вчителя із фізичної культури. Зазначено, що базами проведення практик повинні бути сучасні заклади освіти різного типу (дитячо-юнацькі центри, дитячо-юнацькі спортивні школи, заклади середньої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти, заклади вищої освіти, коледжі, позашкільні виховні заклади), які мають необхідну навчально-матеріальну і методичну базу та кваліфіковані педагогічні кадри. З’ясовано, що у період карантину для забезпечення безперервності освітнього процесу практична підготовка здобувачів вищої освіти проводиться у дистанційному режимі відповідно до рекомендацій, викладених у листі Міністерства освіти і науки України та “Положень про організацію освітнього процесу у вищих закладах освіти”. Системи електронного забезпечення навчання, де розміщуються веб-ресурси навчальних дисциплін, повинні відповідати вимогам робочих програм і мати чітко визначену візуалізацію на сторінці курсу. Показано практичні завдання, які можуть складатися в умовах проходженні практики у дистанційному режимі, та наведено приклади деяких завдань для студентів. Визначено, що поточний контроль результатів практичної підготовки здобувачів освіти за допомогою дистанційних технологій має здійснюватися шляхом оцінювання індивідуальних завдань, із використанням дистанційних технологій, а семестровий контроль результатів проходження практики здобувачів освіти – у дистанційній формі за допомогою інструментів синхронної чи асинхронної комунікації, зокрема систем проведення відеоконференцій. Наведено обов’язки керівників і методистів практики в умовах карантину й обов’язки студентів під час проходження практики в умовах карантину.
The article identifies the place of pedagogical practice in the professional training of students majoring in “Physical Culture and Sport” in conditions close to the activities of a teacher of physical culture. It is noted that the bases of internships should be modern educational institutions of various types (children’s and youth centers, children’s and youth sports schools, secondary schools, vocational (vocational) education institutions, higher education institutions, colleges, out-of-school educational institutions that have the necessary educational and methodological base and qualified pedagogical staff. It is determined that during the quarantine period, to ensure the continuity of the educational process, practical training of higher education is carried out remotely in accordance with the recommendations set out in the letter of the Ministry of Education and Science of Ukraine and “Regulations on the educational process in higher education”. It is determined that e-learning systems where web resources of academic disciplines are located must meet the requirements of work programs and have a clearly defined visualization on the course page. The practical tasks which can be developed in the conditions of passing of practice in a remote mode are shown and examples of some tasks for students are resulted. It is determined that the current control of the results of practical training of students with the help of remote technologies should be carried out by assessing individual tasks using remote technologies, and semester control of the results of practice of students can be carried out remotely using synchronous or asynchronous communication tools, including video conferencing systems. The responsibilities of leaders and methodologists of practice in the conditions of quarantine are given and the responsibilities of students during the practice in the conditions of quarantine are defined.