Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Удосконалення навчального процесу із фармакогнозії як засіб підвищення якості підготовки майбутніх фармацевтів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свірчевська, Л. М.
dc.date.accessioned 2022-04-05T16:09:25Z
dc.date.available 2022-04-05T16:09:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Свірчевська Л. М. Удосконалення навчального процесу із фармакогнозії як засіб підвищення якості підготовки майбутніх фармацевтів / Л. М. Свірчевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 83. – С. 148-152. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.83.30 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36668
dc.description.abstract Розглянуто питання оптимізації навчального процесу шляхом використання новітніх підходів до читання лекцій із фармакогнозії для студентів спеціальності 226 Фармація, промислова фармація освітньо-професійного ступеня – фаховий молодший бакалавр. Показано значення й актуальність вивчення студентами навчальної дисципліни, її роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх фармацевтів. Виявлено, що однією з основних форм навчання є лекція, яка в умовах глобалізації всесвітнього простору вимагає новітніх підходів. Технології мережевих комунікацій і хмарних серверів внесли зміни у методологію організації освітнього процесу закладів вищої освіти. Відповідно до цього обгрунтовано проблему необхідності й актуальності впровадження в освітній процес наряду із традиційними підходами до читання лекцій нових інформаційних і комунікаційних технологій на базі Internet, що перетворює студентів із пасивних слухачів на активних учасників лекційного процесу, сприяє мотивації, самовизначенню, підвищує інтерес до обраної спеціальності. Окреслено критерії сучасності лекції з фармакогнозії. Основні із них – умотивованність всіх учасників навчального процесу та професіоналізм викладача. Показано роль викладача як провідної постаті у навчальному процесі, який повинен володіти високою теоретичною та практичною підготовкою, бути обізнаним щодо найновіших досягнень науки, доступно, науково та грамотно подати навчальний матеріал, використовуючи сучасні інноваційні технології. Акцентовано увагу на значенні формування екологічної культури студентів під час вивчення дисципліни, розуміння бережливого ставлення до навколишнього світу, охорони природи під час заготівлі лікарської рослинної сировини. Проаналізовано аспекти міждисциплінарної інтеграції як чинника підвищення мотивації до вивчення дисципліни, організації самостійної роботи та її значення у засвоєнні студентами навчального курсу. uk
dc.description.abstract The article considers the question of optimization of educational process by using the latest approaches to reading lectures on pharmacognosy for students from the specialization 226 Pharmacy, industrial pharmacy of the educational professional degree – professional junior bachelor. The importance and the relevance of studying by students the educational discipline, ist role in a formation of the professional competences of future pharmacists is shown. It is detected that one of the important form of education is a lecture, which has significantly changed in the context of globalization and needs the latest approaches. The necessity and the relevance of implementation of new information and communication technologies on the basis of the Internet into the educational process along with the traditional approaches to the reading of lectures is substantiated. This transforms students from passive listeners into active participants of the lecture process, promotes motivation, self-determination, increases interest in the chosen specialization. The criteria of modernity of the lecture on pharmacognosy are outlined. The main ones are the motivation of all participants in the educational process and the professionalism of the teacher. The role of the teacher as a leading figure in the educational process is shown. The teacher must have high theoretical and practical training, be aware of the latest advances in science, be able to present educational material accessible, scientifically and competently using modern innovative technologies. Emphasis is focused on the importance of formation the ecological culture of students while studying the discipline, understanding the care for the world around them, nature protection during the preparation of medicinal vegetable raw material. Aspects of interdisciplinary integration as a factor in increasing motivation to study the discipline, the organization of independent work and its importance in the assimilation of the course by students are analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject викладач вищої школи uk
dc.subject мотивація студентів uk
dc.subject традиційна лекція uk
dc.subject інноваційний підхід uk
dc.subject teacher of tertiary education uk
dc.subject students’ motivation uk
dc.subject traditional lecture uk
dc.subject innovative approach uk
dc.title Удосконалення навчального процесу із фармакогнозії як засіб підвищення якості підготовки майбутніх фармацевтів uk
dc.title.alternative Latest approaches to improving the reading of lectures on pharmacognosy with the purpose of the quality enhancement of training of future pharmacists uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу