Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні умови організації виховного процесу духовного розвитку школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-02-17T14:26:08Z
dc.date.available 2022-02-17T14:26:08Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Тищенко, Світлана Михайлівна. Соціально-педагогічні умови організації виховного процесу духовного розвитку школярів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Тищенко Світлана Михайлівна ; [наук. керівник Капська Алла Йосипівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 17 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36471
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню проблеми пошуків оп­ тимальних соціально-педагогічних умов духовного розвитку шко­ лярів. Виявлені об"єктивні соціально-педагогічні передумови ре­ формування змісту, форм і методів виховання школярів. Роз­ крито суть духовності і духовного розвитку' і роль спеціальних технологій виховної діяльності у їх формуванні; виявлено і нау­ ково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи підготовки вчителя до виконан­ ня ним функцій вихователя як організатора процесу духовного розвитку школярів. Розроблено і обгрунтовано зміст і технології ефективної системи підготовки вихователя до роботи з школя­ рами та виявлено доцільність і ефективність її функціонування. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена исследованию проблемы раскрытия оптимальных социально-педагогических условий духовного разви­ тия школьников. Выявлены объективные социально-педагогические предпо­ сылки реформирования содержания, форм и методов воспитания школьников. Раскрыта сущность духовности и духовного разви­ тия учащихся и роль воспитательной деятельности в их форми­ ровании; выявлена и научно обоснована необходимость специ­ альной организационно-педагогической системы подготовки учителя к выполнению им функций воспитателя как организатора процесса духовного развития школьника. Обосновано и разрабо­ тано содержание и технологии эффективной системы подго­ товки учителя к работе со школьниками по выявлению целесо­ образности и эффективности ее функционирования. ua
dc.description.abstract Dissertation is devoted to studies of optimal social and pedagogical conditions of spiritual development of scooichildren. Obgective social and pedagogical stimuli for reformation of contens, forms and methods of schoolchildren up-bringing are diseovered. The essence of spirituality and spiritual development and the role of educational work in their formation are studied; it has been scientifically based that spesial organisational pedagogical system of teathers nraining is necessary for performing of educational and organisational functions during the process of spiritual development. The contents and tehnology of this system and its efficience and validity are cleared out. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject духовність ua
dc.subject духовний розвиток ua
dc.subject організаційно-педагогічна система ua
dc.subject технології навчання і виховання ua
dc.subject духовность ua
dc.subject духовное развитие ua
dc.subject организа­ционно-методическая система ua
dc.subject технологии обучения и воспита­ния ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject spiritual development ua
dc.subject organisational and methodical system educative tehnology ua
dc.title Соціально-педагогічні умови організації виховного процесу духовного розвитку школярів ua
dc.title.alternative Социально-педагогические условия органи­зации процесса духовного развития школьников в современ­ных условиях ua
dc.title.alternative Social and pedagogical conditions of the process of spiritual development of scool children in modem time ua
dc.type Abstract ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу