Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фахова підготовки майбутнього вчителя інформатики як об’єкт досліджень вітчизняних учених

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлова, Н. С.
dc.date.accessioned 2022-02-14T08:44:51Z
dc.date.available 2022-02-14T08:44:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Павлова Н. С. Фахова підготовки майбутнього вчителя інформатики як об’єкт досліджень вітчизняних учених / Н. С. Павлова // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 37 (10). – С. 39-49. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.37(10)-4 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36395
dc.description.abstract Аналіз досліджень дозволив виокремити різні питання навчання студентів, які здобувають кваліфікацію “вчитель інформатики”, зокрема, щодо: методичної діяльності вчителя, формування системи компетентностей, розвитку технологічної культури, професійного становлення та саморозвитку. Вітчизняні вчені в системі фахової підготовки вчителя інформатики виділяють знаннєву, технологічну, особистісну складові. Знаннєва складова інтегрує зміст фундаментальних дисциплін із методикою навчання інформатики та інформатикою як шкільною дисципліною. Вивчення інформатики повинно поєднуватися з психолого-педагогічною обізнаністю і технічними уміннями, із потребами професійної діяльності і забезпечувати підготовку компетентного вчителя. ua
dc.description.abstract The analysis research allowed to single out various issues of teaching students who qualify “teacher of computer science”, in particular, on: methodical activity of a teacher, formation of competencies, development of technological culture, professional development and self-development. Domestic scientists in the system of professional training of computer science teachers distinguish cognitive, technological, personal components. The cognitive component integrates the content of fundamental disciplines with the methods of teaching computer science and computer science as a school discipline. The study of computer science should be combined with psychological and pedagogical awareness and technical skills, with the needs of professional activities and provide training for a competent teacher. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject дисертаційне дослідження ua
dc.subject вчитель інформатики ua
dc.subject методична система ua
dc.subject фахові підготовка ua
dc.subject dissertation research ua
dc.subject computer science teacher ua
dc.subject methodical system ua
dc.subject professional training ua
dc.title Фахова підготовки майбутнього вчителя інформатики як об’єкт досліджень вітчизняних учених ua
dc.title.alternative Professional training of the future teacher of informatics as an object of scientist`s research ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу