Аналіз досліджень дозволив виокремити різні питання навчання студентів, які здобувають кваліфікацію “вчитель інформатики”, зокрема, щодо: методичної діяльності вчителя, формування системи компетентностей, розвитку технологічної культури, професійного становлення та саморозвитку. Вітчизняні вчені в системі фахової підготовки вчителя інформатики виділяють знаннєву, технологічну, особистісну складові. Знаннєва складова інтегрує зміст фундаментальних дисциплін із методикою навчання інформатики та інформатикою як шкільною дисципліною. Вивчення інформатики повинно поєднуватися з психолого-педагогічною обізнаністю і технічними уміннями, із потребами професійної діяльності і забезпечувати підготовку компетентного вчителя.
The analysis research allowed to single out various issues of teaching students who qualify “teacher of computer science”, in particular, on: methodical activity of a teacher, formation of competencies, development of technological culture, professional development and self-development. Domestic scientists in the system of professional training of computer science teachers distinguish cognitive, technological, personal components. The cognitive component integrates the content of fundamental disciplines with the methods of teaching computer science and computer science as a school discipline. The study of computer science should be combined with psychological and pedagogical awareness and technical skills, with the needs of professional activities and provide training for a competent teacher.