ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приходченко, Катерина Іллівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-01-26T11:11:14Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T11:11:14Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.citation | Приходченко, Катерина Іллівна. Розвиток творчих здібностей учнів 9 - 11 класів на уроках української літератури : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія і історія педагогіки / Приходченко Катерина Іллівна ; [наук. керівник Бондарєв Леонід Якович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 18 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36359 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене визначенню шляхів розвитку творчих здібностей учнів старших класів на уроках української літератури через застосування інтегрованого тематично-блочного алгоритму як засобу організації їx продуктивного навчання та досконалого оволодіння мовою і мовленням. В дисертації розроблено модель інтегрованого тематично-блочного алгоритму структурування програмної геми, дано опис всіх його структурних компонентів. Особлива увага приділена третьому блокові запропонованої методики "Творча лабораторія мислення, розвигку мови і мовлення". Визначено критерії сформованості та рівні розвитку творчих здібностей старшокласників, створено методико-дидактичний комплекс з вирішення зазначеної проблеми, Основний зміст роботи викладено в і ї публікаціях. | ua |
dc.description.abstract | Диссертационное исследование посвящено определению путей развития творческих способностей учащихся старших классов на уроках украинской лигератури через внедрение интегрированного тематически-блочного алгоритма как средства организации их продуктивной учебы и совершенного овладения устной и письменной речью. В диссертации разработана модель интегрированного тематически-блочного алгоритма структурирования программной темы, дано описание всех его структурных компонентов. Особенное внимание уделено третьему блоку' предложенной методики «Творческая лаборатория мышления, развитая устной и письменной речи». Определены критерии сформированности и уровня развития творческих способностей старшекласников, создан мегодико-дидактический комплекс по названной проблеме. | ua |
dc.description.abstract | The investigation is devoted to the definition of the ways of development the creative abilities of the seniour pupils on the Ukrainian Literature lessons through the usage of integral topical block algorythm as a way of organising their resultful study and speech. In the dissertation a model of a topical-block algorythm of structuring the descripstion of all. Its structural components is given. The special attenshion is aimed on the third block of the proposed methology “The Creative Laboratory of Thinking? Developing Oral and Written Speech”. The criteria of formation and the levels of development the creative abilities of seniour pupils are defined. A methodic didactical complex on the above-named problem is formed. Пае main content of the work is set in eleven publications. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтегрований тематично-блочний алгоритм | ua |
dc.subject | творчі здібності | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | саморозвиток | ua |
dc.subject | интегрированный тематически-блочный алгоритм | ua |
dc.subject | творческие способности | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | саморазвитие | ua |
dc.subject | речевая компетенция | ua |
dc.subject | integral topical-block algorythm | ua |
dc.subject | creative activities | ua |
dc.subject | study process | ua |
dc.subject | selfdevelopment | ua |
dc.subject | speech competention | ua |
dc.title | Розвиток творчих здібностей учнів 9 - 11 класів на уроках української літератури | ua |
dc.title.alternative | Развитие творческих способностей учащихся 9-11 классов на уроках украинской литературы | ua |
dc.title.alternative | The Development of Creative Abilities of Students on the Lessons of Ukrainian Literature in 9-11 grades | ua |
dc.type | Abstract | ua |