Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток творчих здібностей учнів 9 - 11 класів на уроках української літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходченко, Катерина Іллівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T11:11:14Z
dc.date.available 2022-01-26T11:11:14Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Приходченко, Катерина Іллівна. Розвиток творчих здібностей учнів 9 - 11 класів на уроках української літератури : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія і історія педагогіки / Приходченко Катерина Іллівна ; [наук. керівник Бондарєв Леонід Якович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1997. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36359
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене визначенню шляхів розвитку творчих здібностей учнів старших класів на уроках української літератури через застосування інтегрованого тематично-блочного алгоритму як засобу організації їx продуктивного навчання та досконалого оволодіння мовою і мовленням. В дисертації розроблено модель інтегрованого тематично-блочного алгоритму структурування програмної геми, дано опис всіх його структурних компонентів. Особлива увага приділена третьому блокові запропонованої методики "Творча лабораторія мислення, розвигку мови і мовлення". Визначено критерії сформованості та рівні розвитку творчих здібностей старшокласників, створено методико-дидактичний комплекс з вирішення зазначеної проблеми, Основний зміст роботи викладено в і ї публікаціях. ua
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено определению путей развития творческих способностей учащихся старших классов на уроках украинской лигератури через внедрение интегрированного тематически-блочного алгоритма как средства организации их продуктивной учебы и совершенного овладения устной и письменной речью. В диссертации разработана модель интегрированного тематически-блочного алгоритма структурирования программной темы, дано описание всех его структурных компонентов. Особенное внимание уделено третьему блоку' предложенной методики «Творческая лаборатория мышления, развитая устной и письменной речи». Определены критерии сформированности и уровня развития творческих способностей старшекласников, создан мегодико-дидактический комплекс по названной проблеме. ua
dc.description.abstract The investigation is devoted to the definition of the ways of development the creative abilities of the seniour pupils on the Ukrainian Literature lessons through the usage of integral topical block algorythm as a way of organising their resultful study and speech. In the dissertation a model of a topical-block algorythm of structuring the descripstion of all. Its structural components is given. The special attenshion is aimed on the third block of the proposed methology “The Creative Laboratory of Thinking? Developing Oral and Written Speech”. The criteria of formation and the levels of development the creative abilities of seniour pupils are defined. A methodic didactical complex on the above-named problem is formed. Пае main content of the work is set in eleven publications. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтегрований тематично-блочний алгоритм ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject саморозвиток ua
dc.subject интегрированный тематически-блочный алгоритм ua
dc.subject творческие способности ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject саморазвитие ua
dc.subject речевая компетенция ua
dc.subject integral topical-block algorythm ua
dc.subject creative activities ua
dc.subject study process ua
dc.subject selfdevelopment ua
dc.subject speech competention ua
dc.title Розвиток творчих здібностей учнів 9 - 11 класів на уроках української літератури ua
dc.title.alternative Развитие творческих способностей учащихся 9-11 классов на уроках украинской литературы ua
dc.title.alternative The Development of Creative Abilities of Students on the Lessons of Ukrainian Literature in 9-11 grades ua
dc.type Abstract ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу