Взаємодія з іншими людьми – дорослими та однолітками – має значний вплив на систему моральних цінностей, її динаміку, постійний розвиток, зміни та вдосконалення, у тому числі по відношенню до інших людей. Також моральна сфера та цінність індивіда залежить від умов, у яких перебуває особистість. Для нашого дослідження це важливе твердження, оскільки, змінюючи освітнє середовище школи-інтернату та проводячи ряд спеціальних виховних заходів, ми змінюємо етичне середовище для її учнів. Визначені нами базові моральні цінності (повага гідності, рівноправ’я, доброзичливість, виваженість, самодостатність) та структурні компоненти відображають особливості і сутність виховання ціннісного ставлення до іншої людини у учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів Формування ціннісного ставлення до іншої людини у учнів шкіл-інтернатів ускладнюється сучасними негараздами в суспільстві та вимагає. цілеспрямованої роботи педагогічних колективів. Це дозволяє нам дійти висновку про необхідність визначення стану сформованості ціннісного ставлення до іншої людини у підлітків шкіл-інтернатів.
Interaction with other people - adults and peers - has a significant impact on the system of moral values, its dynamics, constant development, change and improvement, including in relation to other people. Also, the moral sphere and the value of the individual depend on the conditions in which the person is. This is an important statement for our research, because by changing the educational environment of the boarding school and by carrying out a number of special educational activities, we are changing the moral environment for its students. Certain basic moral values (respect for dignity, equality, benevolence, prudence, self-sufficiency) and structural components that we have identified reflect the characteristics and essence of developing a value attitude towards another person among students of general education boarding schools. The formation of a value attitude towards another person among students of boarding schools is complicated by modern turmoil in society and requires the purposeful work of pedagogical teams. This allows us to conclude that it is necessary to determine the state of formation of the value attitude towards another person among adolescents of boarding schools..