Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимченко, О. В.
dc.date.accessioned 2022-01-18T14:08:32Z
dc.date.available 2022-01-18T14:08:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Тимченко, О. В. Методичні аспекти створення і реалізації веб-квестів / О. В. Тимченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 82. – С. 172-177. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.82.35 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36250
dc.description.abstract Статтю присвячено розгляду сутності інноваційної технології взаємодії учасників освітнього процесу, яка сприяє максимальному зануренню студентів у навчання, активізації їхньої самостійної діяльності, реалізації творчих здібностей, забезпечує практичне застосування знань – технології веб-квесту. Зазначено, що веб-квест забезпечує не лише виконання учасниками навчальних, пошуково-пізнавальних проблемних завдань із використанням мережевих ресурсів, але й обов’язково включає елементи гри. Наголошено на ретельному змістовому наповненні не лише веб-квесту загалом, що сприяє формуванню фундаментальних теоретичних знань, міждисциплінарних умінь і навичок, а й розробленні цікавого сюжету, оригінальних завдань та чітких правил. Здійснено аналіз наукової літератури закордонних та вітчизняних дослідників щодо методичного обґрунтування процесу створення та реалізації веб-квесту з урахуванням його структури. Акцентовано на особливостях діяльності викладача та студентів у рамках веб-квесту, що спрямована на досягнення спільної мети. Виділено три структурні блоки (блок організації педагогом навчально-ігрової діяльності, блок навчально-ігрової діяльності здобувачів освіти, блок діяльності учасників освітнього процесу з інтернет-ресурсами), у контексті яких успішно реалізується дана технологія. Перші два блоки тісно пов’язані між собою й забезпечують активну взаємодію учасників освітнього процесу. Особливість третього блоку полягає в його обов’язковій присутності в структурі перших двох та фактичному обслуговуванні їх. Детально представлено змістове наповнення блоку організації викладачем навчально-ігрової діяльності студентів за допомогою поетапного проєктування та впровадження освітнього веб-квесту. Виділено компоненти навчально-ігрової діяльності здобувачів освіти: мотиваційно-цільовий, когнітивний, процесуально-операційний, контрольно-оцінний та результативний. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the essence of webquest, an innovative technology of interaction of participants of educational process, which promotes maximum immersion of students in learning, intensification of their independent activity, demonstration of creative abilities, provides practical application of knowledge. It is noted that a webquest assures not only participants’ fulfilment of educational, exploratory and cognitive problem-solving tasks using online resources, but includes elements of a game by all means. Emphasis is placed not only on the content of the tasks of a webquest, which contributes to the formation of fundamental theoretical knowledge and interdisciplinary skills, but also on the development of an interesting plot, original tasks and clear rules. We analysed the scientific literature of foreign and local Ukrainian researchers on the methodological justification of the process of creating and implementing a webquest taking into account its structure. Emphasis is placed on the peculiarities of the teacher and student activities within the limits of the webquest, which serve a common goal. We identified three structural blocks in which this technology has been successfully implemented. Those are a block of educational-gaming activity organized by a teacher, a block of educational-gaming activity of students, a block of activity of students with the use of internet resources). The first two blocks are closely interconnected and provide active interaction of participants in the educational process. The peculiarity of the third block is its mandatory presence in the structure of the first two ones and their actual servicing. We provided more details on the content of the block of educational-gaming activity for students organized by a teacher. It is done with the help of step-by-step design and implementation of the educational webquest. The components of educational-gaming activity of students are identified, namely, motivational-objective, cognitive, procedural-operational, controlling-evaluating and effective. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject веб-квест ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject освітня технологія ua
dc.subject проблемно-пошукове навчання ua
dc.subject ігрове навчання ua
dc.subject структура веб-квесту ua
dc.subject структурні блоки веб-квесту ua
dc.subject етапи створення й реалізації веб-квесту ua
dc.subject webquest ua
dc.subject educational process ua
dc.subject educational technology ua
dc.subject problem-based learning ua
dc.subject game learning ua
dc.subject webquest structure ua
dc.subject structural blocks of a webquest ua
dc.subject stages of webquest creation and implementation ua
dc.title Методичні аспекти створення і реалізації веб-квестів ua
dc.title.alternative Methodological aspects of creating and implementing webquests ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу