Актуальність обраного дослідження визначається наявністю проблеми пошуку шляхів різноманітного використання електронних освітніх ресурсів як засобу підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей. Із початку пандемії COVID-19 виникла необхідність в ефективній організації освітнього процесу з використанням цифрових освітніх технологій в умовах дистанційного навчання. Актуальність дослідження підсилюється й тим, що в Україні активно розвивається електронне (дистанційне) навчання, що здійснюється в багатьох університетах та забезпечує зростаючий глобальний попит на освітні послуги. Електронне навчання як частина освітнього процесу використовується в усіх формах навчання і дає змогу підвищити його якість шляхом широкого використання світових освітніх ресурсів. У статті розглянуто сучасні електронні освітні ресурси як засіб підвищення якості освіти. Метою дослідження є вивчення готовності студентів використовувати електронні освітні ресурси в освітньому процесі на базі Західноукраїнського національного університету. Для досягнення цієї мети використано такі методи: емпіричний (онлайн-опитування), статистичні методи (якісний і кількісний аналіз результатів). В онлайн-опитуванні брали участь 105 студентів очної та заочної форм навчання. Матеріалом дослідження є галузеві освітні стандарти вищої освіти, узагальнення сучасного вітчизняного й зарубіжного педагогічного досвіду та особисті напрацювання в галузі використання електронних освітніх ресурсів в умовах дистанційного навчання. Отримані результати дослідження підтверджують, що в сучасних умовах студенти готові до дистанційного навчання в закладах вищої освіти та використання електронних освітніх ресурсів, володіють необхідними вміннями та навичками роботи з комп’ютерними технологіями. Проведене онлайн-опитування дозволило виявити переваги й недоліки використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Практична значущість дослідження полягає у визначенні ступеню задоволеності студентів організацією освітнього процесу та може мати значення для організації дистанційного навчання під час здійснення основних програм вищої освіти.
The relevance of the selected research is determined by the presence of the problem of searching ways of different electronic educational resources use as a mean of training of future specialists in different specialties. Since the beginning of the COVID-19 pandemic there is a need in efficacy organization of educational process using digital educational technologies in the distance learning conditions.The relevance of the researchis enhanced by the fact that electronic (distance) learning is actively developing in Ukraine, is implemented in many universities and provides a growing global demand for educational services. Electronic learningas a part of educational process is used in all forms of learning and gives a possibility increasing the quality of study through extensive use of global educational resources. The article deals with modern electronic educational resources as the mean of increasing education quality. The purpose of article is conducting a research to study the students’readiness to use electronic educational resources in the educational process on the basis of West Ukrainian National University. To achieve the determined purpose the following methods have been used: empirical method (online survey) and statistical methods (qualitative and quantitative analysis of results). 105 students of full-time and part-time study took part in online survey. Sectoral educational standards of higher education, generalization of modern domestic and foreign pedagogical experience and personal achievements in the use of electronic educational resources in distance learning conditions became the material of study. The obtained results of research prove that in modern conditions, students are ready for distance learning in the institutions higher education and use of electronic educational resources and have the necessary skills and abilities to work with computer technologies. Online survey allowed to identify advantages and disadvantages of using electronic educational resources in educational process of the institutions of higher education. Practical meaning of research is to determine the degree of student satisfaction with the organization of the educational process and may be important for the organization of distance learning in the implementation of basic educational programs of higher education.