Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика моніторингу фахових знань майбутніх учителів технологій з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сіткар, Тарас Вікторович
dc.date.accessioned 2022-01-12T09:36:29Z
dc.date.available 2022-01-12T09:36:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сіткар, Тарас Вікторович. Методика моніторингу фахових знань майбутніх учителів технологій з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (технічні дисципліни) / Сіткар Тарас Вікторович ; [наук. керівник Малежик Михайло Павлович] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36173
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему моніторингу фахових знань майбутніх вчителів технологій з використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософських, педагогічних та психологічних джерелах, визначено основні вимоги до моніторингу фахових знань майбутніх учителів технологій з використання інформаційно-комунікаційних технологій, уточнено базові поняття дослідження. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки та моніторингу знань майбутніх учителів технологій за допомогою інтелектуальної навчальної системи, визначено критерії та рівні засвоєння знань майбутніми вчителями технологій. ua
dc.description.abstract В диссертации исследована проблема мониторинга профессиональных знаний будущих учителей технологий по использованию информационно-коммуникационных технологий. Проанализировано состояние исследуемой проблемы в философских, педагогических и психологических источниках, определены основные требования к мониторингу профессиональных знаний будущих учителей технологий по использованию информационно коммуникационных технологий, уточнено базовые понятия исследования. На основе анализа трудов ученых и эмпирических исследований выяснены основные требование к мониторингу профессиональных знаний с помощью информационнокоммуникационных технологий. Уточнено содержание понятий исследования: «информационно-коммуникационные технологии», «профессиональные знания», «интеллектуальная обучающая система». Раскрыты виды и формы мониторинга, проанализированы их функции. Обоснована и экспериментально проверена методика мониторинга профессиональных знаний будущих учителей технологий с помощью интеллектуальной обучающей системы. Выяснены задания и функции данной системы. Определены условия при которых происходит взаимодействие субъектов и объектов мониторинга: адаптивность системы, самоконтроль обучающихся, мотивация к учебе. Раскрыты взаимосвязанные традиционные и инновационные формы, методы и средства мониторинга. Обосновано уровни усвоения профессиональных знаний и сформированности умений интуитивный, репродуктивный, творческий будущих учителей технологий. Разработана, теоретически обоснована и экспериментально проверена технология подготовки и мониторинга знаний будущих учителей технологий посредством интеллектуальной обучающей системы, определены критерии и уровни усвоения знаний будущими учителями технологий. Проведенная экспериментальная проверка подтверждает преимущества обучения и мониторинга знаний студентов с помощью интеллектуальной обучающей системы. Об этом свидетельствует позитивная динамика усвоения знаний в экспериментальных группах. ua
dc.description.abstract The thesis investigates the monitoring issue of the future technologies teachers' professional knowledge using information and communication technologies. The condition of the investigated issue in philosophical, pedagogical and psychological sources has been analysed. The basic requirements for monitoring of the future technologies teachers' professional knowledge using information and communication technologies, the basic concepts of the research have been defined and specified. The training technology and the monitoring of the future technologies teachers' professional knowledge using a cogitative learning system have been theoretically and experimentally proved. The criteria and levels of digestion of knowledge of the future teachers of technologies have been determined. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject фахові знання ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject інтелектуальна навчальна система ua
dc.subject майбутні вчителі технологій ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject профессиональные знания ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject интеллектуальная обучающая система ua
dc.subject будущие учителя технологий ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject professional knowledge ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject cogitative learning system ua
dc.subject future teachers of technologies ua
dc.title Методика моніторингу фахових знань майбутніх учителів технологій з використанням інформаційно-комунікаційних технологій ua
dc.title.alternative Методика мониторинга профессиональных знаний будущих учителей технологий с использованием информационно-коммуникационных технологий ua
dc.title.alternative Monitoring methodology of the future technologies teachers' professional knowledge using information and communication technologies ua
dc.type Abstract ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу