У статті на основі аналізу та систематизації літературних джерел зазначено, що існуюча система фізичного виховання в Україні потребує докорінної перебудови. Адже, існуючі методи, форми та засоби роботи є неефективними та застарілими в сучасних умовах. Сучасна освіта неможлива без здоров’яформуючої та здоров’язберігаючої функції вже в дошкільному та в молодшому шкільному віці. Увага повинна приділятися збереженню здоров’я школяра за період навчання у школі, формуванню в нього необхідних знань, умінь і навичок здорового способу життя. Для цього необхідно ефективно використовувати засоби фізичного виховання, як у навчанні, так і в позашкільний час, а також у співпраці з батьками дитини. Проведений теоретичний аналіз та узагальнення даних спеціальної літератури свідчать, що нові види фітнес-програм покликані урізноманітнити уроки з фізичної культури в школі, зробити їх цікавими, доступними та емоційно привабливими. Фахівці в галузі фізичної культури і спорту довели, що підвищення фізичного стану дітей молодшого шкільного віку можливо тільки при комплексному підході до його оцінки, з подальшою розробкою заходів удосконалення процесу фізичного виховання.
The article, based on the analysis and systematization of literature sources, states that the existing system of physical education in Ukraine needs a radical overhaul. After all, the existing methods, forms and means of work are inefficient and outdated in modern conditions. Modern education is impossible without a health-forming and health-preserving function already in preschool and primary school age. Attention should be paid to maintaining the health of the student during the school period, the formation of the necessary knowledge, skills and abilities of a healthy lifestyle. To do this, it is necessary to effectively use the means of physical education, both in school and out of school, as well as in cooperation with the child's parents. The theoretical analysis and generalizing the data of special literature prove, that new kinds of fitness-program aim to diversify the lessons of physical culture in school, to make them interesting, available and emotionally attractive. Experts in the field of physical education have proved that improving the physical condition of children of primary school age is possible only with a comprehensive approach to its assessment, with further development of measures to improve the process of physical education.