ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Васютіна, Тетяна Миколаївна![]() |
|
dc.contributor.author | Кондратюк, О. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-12-03T12:53:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T12:53:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Васютіна Т. М. Роль інтегрованих занять у процесі навчання майбутніх учителів початкових класів у ЗВО та особливості їх проведення = Тhe role of integrated classes in the process of teaching future primary school teachers in the institution of higher education and features of their conduct / Т. М. Васютіна, О. М. Кондратюк // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : collective monograph. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – 141-159. – DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-084-1-8 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35711 | |
dc.description.abstract | У публікації розкрито значення інтегрованих занять у процесі навчання студентів спеціальності «Початкова освіта». Визначено особливості організації, змісту та методів проведення інтегрованих занять. Висвітлено теоретичне підґрунтя інтеграції у навчанні, зокрема у практиці педагогічних ЗВО, що передбачає два способи вирішення питання інтеграції, такі як об’єднання декількох навчальних дисциплін у єдиний предмет та реалізація предметно-інтегративної системи навчання. Наведено приклад реалізації міждисциплінарної інтеграції в системі предметно-інтегративного навчання у НПУ імені М. Драгоманова у процесі підготовки бакалаврів на факультеті педагогіки та психології. Зазначено інтеграційні можливості окремих дисциплін та описано організацію і проведення інтегрованих занять з майбутніми учителями початкових класів. Установлено важливість роботи у двох напрямах, таких як створення умов для отримання студентами дієвого досвіду участі в інтегрованих заняттях (1 рік підготовки бакалаврів); навчання майбутніх фахівців організовувати та проводити інтегровані заняття з молодшими школярами (2–3 роки навчання). Серед особливостей організації інтегрованих занять названо планування занять у розкладі кількох викладачів, ґрунтовну підготовчу роботу студентів, співпрацю викладачів з інтегрування змісту дисциплін. Подано структуру інтегрованого заняття зі студентами 1 курсу та опис змісту інтегрованих занять на 2–3 курсах, що ілюструють здійснену роботу в окреслених напрямах. Зазначено, що педагогічне спостереження за роботою студентів та результати їх виробничої педагогічної практики засвідчують дієвість наших інтегрованих занять у ЗВО. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.title | Роль інтегрованих занять у процесі навчання майбутніх учителів початкових класів у ЗВО та особливості їх проведення | ua |
dc.title.alternative | Тhe role of integrated classes in the process of teaching future primary school teachers in the institution of higher education and features of their conduct | ua |
dc.type | Book chapter | ua |