Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Роль інтегрованих занять у процесі навчання майбутніх учителів початкових класів у ЗВО та особливості їх проведення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Васютіна, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Кондратюк, О. М.
dc.date.accessioned 2021-12-03T12:53:51Z
dc.date.available 2021-12-03T12:53:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Васютіна Т. М. Роль інтегрованих занять у процесі навчання майбутніх учителів початкових класів у ЗВО та особливості їх проведення = Тhe role of integrated classes in the process of teaching future primary school teachers in the institution of higher education and features of their conduct / Т. М. Васютіна, О. М. Кондратюк // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : collective monograph. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – 141-159. – DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-084-1-8 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35711
dc.description.abstract У публікації розкрито значення інтегрованих занять у процесі навчання студентів спеціальності «Початкова освіта». Визначено особливості організації, змісту та методів проведення інтегрованих занять. Висвітлено теоретичне підґрунтя інтеграції у навчанні, зокрема у практиці педагогічних ЗВО, що передбачає два способи вирішення питання інтеграції, такі як об’єднання декількох навчальних дисциплін у єдиний предмет та реалізація предметно-інтегративної системи навчання. Наведено приклад реалізації міждисциплінарної інтеграції в системі предметно-інтегративного навчання у НПУ імені М. Драгоманова у процесі підготовки бакалаврів на факультеті педагогіки та психології. Зазначено інтеграційні можливості окремих дисциплін та описано організацію і проведення інтегрованих занять з майбутніми учителями початкових класів. Установлено важливість роботи у двох напрямах, таких як створення умов для отримання студентами дієвого досвіду участі в інтегрованих заняттях (1 рік підготовки бакалаврів); навчання майбутніх фахівців організовувати та проводити інтегровані заняття з молодшими школярами (2–3 роки навчання). Серед особливостей організації інтегрованих занять названо планування занять у розкладі кількох викладачів, ґрунтовну підготовчу роботу студентів, співпрацю викладачів з інтегрування змісту дисциплін. Подано структуру інтегрованого заняття зі студентами 1 курсу та опис змісту інтегрованих занять на 2–3 курсах, що ілюструють здійснену роботу в окреслених напрямах. Зазначено, що педагогічне спостереження за роботою студентів та результати їх виробничої педагогічної практики засвідчують дієвість наших інтегрованих занять у ЗВО. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.title Роль інтегрованих занять у процесі навчання майбутніх учителів початкових класів у ЗВО та особливості їх проведення ua
dc.title.alternative Тhe role of integrated classes in the process of teaching future primary school teachers in the institution of higher education and features of their conduct ua
dc.type Book chapter ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics