Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості професійно-педагогічної діяльності тренера-викладача з виду спорту та його професійно-важливі якості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ребрина, А. А.
dc.date.accessioned 2021-11-30T12:18:35Z
dc.date.available 2021-11-30T12:18:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ребрина А. А. Особливості професійно-педагогічної діяльності тренера-викладача з виду спорту та його професійно-важливі якості / А. А. Ребрина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 9 (140). - С. 86-89. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.9(140).19 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35634
dc.description.abstract Стрімко зростає фітнес-індустрія у зв’язку із фізичною реабілітацією хворих накоронавірус “КОВІД 19” та інших захворювань, пов’язаних із їхньою неповносправністю. Одночасно зріс попит на висококваліфікованих фахівців, зокрема фітнес-тренерів галузі “Фізична культура і спорт”. Продовжують проводитися наукові дослідження з питань підготовки конкурентоздатних тренерів-викладачів з виду спорту та фітнес-тренерів. Однак ще не розроблені методичні вказівки для тренерів-викладачів, які займаються із спортсменами, що перехворіли коронавірусом “КОВІД 19”. Такі підходи до пандемії роблять наукову роботу сучасною та соціально назрілою. Мета дослідження: виявити особливості професійної діяльності тренера-викладача та його професійно-важливі якості.Завдання дослідження: 1.Проаналізувати доступні нам літературні джерела з проблеми дослідження.2.Вивчити особливості трудової діяльності тренера-викладача.3.Виявити професійно-важливі якості спортивного тренера.4.З’ясувати суб’єктивне розуміння рівня соматичного здоров’я та трудової працездатності тренера-викладача.Методи дослідження: теоретичний аналіз, узагальнення та систематизація основних положень.Результати дослідження та висновки:зроблено аналіз літературних джерел з проблеми дослідження; виявлено особливості трудової діяльності тренера-викладача та його професійно-важливі якості; з’ясовано, що високий рівень соматичного здоров’я позитивно впливає на фізичну працездатність тренера-викладача ua
dc.description.abstract The fitness industry of invasport is growing rapidly due to the physical rehabilitation of patients with coronavirus “COVID-19” and other diseases associated with their disability. At the same time, there is an increasing demand for highly qualified specialists, in particular fitness trainers of “Physical Culture and Sports”. Nowadays, some studies on the training of competitive sports coaches-educators and fitness trainers have been conducted. However, methodological guidelines have not yet been developed for coaches who deal with athletes recovered from coronavirus “COVID-19”.These basic approaches to the quarantine in the condition of pandemic have been actualized modern scientific work.The purposeof the study is to identify the features of the professional activity and important professional qualities sports coaches-educators.The objectives of the study:1.To analyze the sources for literature review on the issue.2.To study the features of professional activity of a sports coach-educator.3.To identify important professional qualities of a sports coach-educator.4.To find out the subjective understanding of the level of physical health and working capacity of a sports coach-educator.The research methodsare theoretical analysis, generalization and systematization of the main principles.The research results and conclusions.Analysis of literature sources on the research problem was completed; the features of the professional activity and important professional qualities sports coaches-educators were revealed. Moreover, it was found that a high level of physical health has a positive effect on coach-educator physical skills. The content of health-improving physical culture of coaches-educators according to the peculiarities of their professional skills should be questions about improving the level of health and a healthy lifestyle; occupational diseases and using means of physical culture and sports aimed at the prevention of diseases in the XXI century. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особливості ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject тренер-викладач ua
dc.subject професійні якості ua
dc.subject features ua
dc.subject activity ua
dc.subject coach-educator ua
dc.subject professional qualities ua
dc.title Особливості професійно-педагогічної діяльності тренера-викладача з виду спорту та його професійно-важливі якості ua
dc.title.alternative Features of professional and pedagogical activity andimportant professional qualities of a sports coach-educator ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу