Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурний аналіз моделі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колесник, С. В.
dc.date.accessioned 2021-11-30T12:11:11Z
dc.date.available 2021-11-30T12:11:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Колесник, С. В. Структурний аналіз моделі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи / С. В. Колесник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 9 (140). - С. 69-75. - DOI10.31392/NPU-nc.series15.2021.9(140).16 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35631
dc.description.abstract Розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи, яка представлена складовими концептуально-цільового (мета, завдання, підходи та принципи навчання), організаційно-змістового (освітні компоненти, функції), діяльнісно-технологічного (етапи, форми, методи та засоби навчання) та аналітико-результативного (компоненти, критерії, рівні) блоків. Розкрито сутність кожного із її складників. Визначено педагогічні умови, які необхідно реалізувати для позитивної динаміки сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи, а саме: формування у майбутніх учителів фізичної культури позитивного ставлення до позакласної діяльності та стійкої мотивації щодо проведення гурткових занять з використанням анімаційних технологій; вдосконалення змістового наповнення освітнього процесу щодо формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи освітніми компонентами; моделювання професійних ситуацій, створення творчо-креативного розвивального середовища з використанням інформаційно-комунікаційних технологій для посилення єдності теоретичної та практичної складових підготовки майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи. ua
dc.description.abstract The readiness formation model of future physical education teachers for animation-camp work which is presented by components of conceptually-target (the purpose, tasks, approaches and principles of training),organizationally-semantic (educational components, functions), activity-technological (stages, forms, methods and means of learning) and analytically-effective (components, criteria, levels) blocks are developed and theoretically substantiated. The essence of each of its components is revealed. The pedagogical conditions that need to be implemented for the positive dynamics of the readiness formation of future physical education teachers for animation-camp work are determined namely: formation of future physical education teachers positive attitude to extracurricular activities and stable motivation to conduct group classes using animation technologies; improving the content of the educational process to form the readiness of future physical education teachers to animation-camp work with educational components; modeling of professional situations, creation of a creative and creative development environment with the use of information and communication technologies to strengthen the unity of theoretical andpractical components of training future physical education teachers for animation and group work. The use of the modeling method in the formation of the readiness of future physical education teachers for a animation-camp work involves the selection of the most optimal ways to solve the goals and objectives; shows the dynamics of development of certain properties; provides for a change in the methods of pedagogical influence in accordance with the change of the object of study, makes it possible to analyze not only the course of the educational process, its development, but also the conditions in which it is implemented. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject формування готовності ua
dc.subject учитель фізичної культури ua
dc.subject анімаційно-гурткова робота ua
dc.subject model ua
dc.subject readiness formation ua
dc.subject physical education teacher ua
dc.subject animation group work ua
dc.title Структурний аналіз моделі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до анімаційно-гурткової роботи ua
dc.title.alternative Structural analysis of the readyness formation model of future physical education teachers for animation-camp work ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу