Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козак, Є. П.
dc.contributor.author Плахтій, П. Д.
dc.contributor.author Гуска, М. Б.
dc.contributor.author Зубрицький, Б. Д.
dc.contributor.author Денисовець, А. П.
dc.date.accessioned 2021-11-30T11:22:23Z
dc.date.available 2021-11-30T11:22:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища / Є. П. Козак, П. Д. Плахтій, М. Б. Гуска, Б. Д. Зубрицький, А. П. Денисовець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 9 (140). - С. 65-69. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2021.9(140).15 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35630
dc.description.abstract У статті представлені результати досліджень освітнього середовища в системі професійної освіти за базовими критеріями успішного навчання та збереження здоров’я. Розроблено алгоритми діяльності, які орієнтують на спеціальну підготовку майбутніх фахівців з фізичної культури до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в сучасних умовах переходу на компетентнісну систему освіти, формат змішаного навчання, врахування особливостей дистанційних форм організації освітньої діяльності. У контексті компетентнісної моделі освіти (очної чи дистанційної) освітнє середовище трактується як взаємопов’язана інтерактивна діяльність викладача та студентів, як зустрічний рух щодо забезпечення його здоров’язбережувального потенціалу. Визначено основи смислової, змістової та технологічної переорієнтації системи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури відповідно до стандартів компетентнісної освіти, системи компетентностей, якими повинен володіти фахівець. ua
dc.description.abstract The article presents the results of research the problem of educational environment in the system of professional education according to the basic criteria of successful learning and health. The set of algorithms of activity have been formed, which focus on special training of future specialists in physical culture to create a healthy educational environment. They concerns modern conditions of transition to the competence system of education, format of blended learning, taking into account features of distance forms of educational activity. In the context of the competence model of education (full-time or distance), the educational environment is interpreted as an interconnected interactive activity of the teacher and students, a kind of counter movement to ensure its healthy potential. There were determined hebases of semantic and technological reorientation of the system of professional training of the future teacher of physical culture according to the standards of competence education, system of competences which must be owned by a specialist. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject збережувальне освітнє середовище ua
dc.subject дистанційні форми навчання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject психічне, фізичне здоров’я. ua
dc.subject healthy educational environment ua
dc.subject physical education ua
dc.subject mental and physical health ua
dc.title Майбутній учитель фізичної культури як суб’єкт формування здоров’язбережувального освітнього середовища ua
dc.title.alternative The future teacher of physical culture as a subject of forming the health-saving educational environment ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу