У сучасному світі спостерігається подальше зростання вимог до ефективності змагальної діяльності спортсменів в ігрових видах спорту. Це, своєю чергою, вимагає покращення окремих сторін підготовленості гравців. Чинник «техніка–координація» є одним із найголовніших для досягнення високих спортивних результатів у спортивних іграх. Аналіз науково-методичної літератури свідчить про відсутність єдиних стандартизованих критеріїв оцінювання координаційних здібностей юних спортсменів. У тренувальному процесі представників ігрових видів спорту для оцінювання координаційної підготовленості використовуються переважно комплексні тести, в яких оцінити частку прояву якогось різновиду координаційних здібностей вкрай важко. Під час складання тестувальної програми для оцінювання координаційної підготовленості гравців необхідно опиратись на тести, які оцінюють ті види координаційних здібностей, що є найбільш значущими для певної спортивної спеціалізації. Ураховуючи складність використання апаратурних методів дослідження координації рухів у повсякденній тренувальній діяльності гравців, моторні тести й надалі залишаються основним способом оцінювання координаційних здібностей юних спортсменів в ігрових видах спорту. Ця обставина вимагає подальшого покращення їхньої інформативності й надійності.
Today, there is a further increase in the demands for the effectiveness of competitive activities of athletes in playing sports. This, in turn, requires improving the individual skills of players. The factor of «technical-coordination» is one and the most important for achieving high sports results in sports games. Analysis of the scientific literature shows that there are no uniform standardized criteria for assessing the coordination abilities of young athletes. In the training process of representatives of play sports, mainly comprehensive tests are used to evaluate coordination preparedness, in which it is very difficult to assess the degree to which some form of coordination capability has been developed. When designing a test program to assess the coordination skills of players, it is necessary to rely on tests that assess the types of coordination abilities that are most relevant to a particular sport specialization. Given the difficulty of using instrumentation methods to study the coordination of movements in the daily training activities of players, motor tests continue to be the main way to assess the coordination abilities of young athletes in playing sports. This requires further improvement in their informativeness and reliability.