Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров'я засобами фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сундукова, Ірина В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2021-11-29T12:42:49Z
dc.date.available 2021-11-29T12:42:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сундукова, Ірина В'ячеславівна. Формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров'я засобами фізичної культури : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Сундукова Ірина В'ячеславівна ; [наук. керівник Клочек Лілія Валентинівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 22 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35596
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я засобами фізичної культури. Визначено сутність поняття «психічне здоров’я», розкрито структуру (когнітивна, емоційно-оцінна, мотиваційно-поведінкова) ціннісного ставлення до психічного здоров’я, визначено критерії (усвідомлення цінностей, дотичних до психічного здоров’я, емоційне благополуччя як досягнення гармонії у стосунках особистості з собою і оточуючим світом, прагнення особистості до саморозвитку і самовдосконалення), показники та рівні (високий, середній, низький). Емпірично виявлено недостатність розвитку високого рівня складових ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я та мотиваційно-ціннісних установок юнаків до занять фізичною культурою. Обгрунтовано модель та розроблено й апробовано програму формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я шляхом актуалізації складових і ціннісних установок на уроках фізичної культури. Доведено її ефективність та доцільність впровадження в навчально-виховний процес. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме формирования ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью средствами физической культуры. Определена сущность понятия «психическое здоровье», раскрыта структура (когнитивная, эмоционально-оценочная, мотивационно-поведенческая) ценностного отношения к психическому здоровью, определены критерии (осознание ценностей, касающихся психического здоровья, эмоциональное благополучие как достижение гармонии в отношениях личности с собой и окружающим миром, стремление личности к саморазвитию и самосовершенствованию), показатели и уровни (высокий, средний, низкий). Эмпирически выявлены недостаточность развития высокого уровня составляющих ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью и мотивационно-ценностных установок юношей к занятиям физической культурой. Обоснована модель, разработана и апробирована программа формирования ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью путем актуализации составляющих и ценностных установок на уроках физической культуры. Доказано ее эффективность и целесообразность внедрения в учебно-воспитательный процесс. ua
dc.description.abstract This thesis studies the peculiarities of formation of the value-based relation of seniors to mental health through physical culture. Definition of a “mental health” is explained, the structure (information and cognitive, emotional and evaluative, as well as motivational and behavioral components of the value-based attitude to mental health) is developed, the criteria (awareness and realization of the values associated with mental health, emotional well-being as the way to achieve inner harmony and harmony with the world around, as well as the desire of a person to self-develop and improve) and their indicators and levels (high, average and low) are determined. The low level of development of components of the value-based attitude of seniors to mental health and motivational and valued-based principles of boys to physical culture were empirically researched. A model was built and a program of formation of the value-based attitude of seniors to mental health through physical culture means was developed and tried out. It’s proved to be efficient and reasonable to be introduced to the educational process. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject ціннісне ставлення ua
dc.subject психічне здоров’я ua
dc.subject цінність особистості іншої людини ua
dc.subject цінність здоров’я ua
dc.subject цінність життя ua
dc.subject самоцінність когнітивна ua
dc.subject емоційно-оцінна ua
dc.subject мотиваційно-поведінкова складові психічного здоров’я ua
dc.subject ціннісні установки ua
dc.subject засоби фізичної культури ua
dc.subject ценностное отношение ua
dc.subject психическое здоровье ua
dc.subject ценность личности другого человека ua
dc.subject ценность здоровья ua
dc.subject ценность жизни ua
dc.subject самоценность ua
dc.subject когнитивная ua
dc.subject эмоционально-оценочная ua
dc.subject мотивационноповеденческая составляющие психического здоровья ua
dc.subject ценностные установки ua
dc.subject средства физической культуры ua
dc.subject value-based attitude ua
dc.subject mental health ua
dc.subject value of personality of another person ua
dc.subject value of health ua
dc.subject value of life ua
dc.subject self-worth ua
dc.subject cognitive ua
dc.subject emotional motivational and behavioral components of mental health ua
dc.subject value-based principles ua
dc.subject means of physical culture ua
dc.title Формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров'я засобами фізичної культури ua
dc.title.alternative Формирование ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью средствами физической культуры ua
dc.title.alternative Formation of the value-based attitude of seniors to mental health through physical culture - Qualifying scientific work ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics