ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Сундукова, Ірина В'ячеславівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-11-29T12:42:49Z | |
dc.date.available | 2021-11-29T12:42:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сундукова, Ірина В'ячеславівна. Формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров'я засобами фізичної культури : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Сундукова Ірина В'ячеславівна ; [наук. керівник Клочек Лілія Валентинівна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 22 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35596 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я засобами фізичної культури. Визначено сутність поняття «психічне здоров’я», розкрито структуру (когнітивна, емоційно-оцінна, мотиваційно-поведінкова) ціннісного ставлення до психічного здоров’я, визначено критерії (усвідомлення цінностей, дотичних до психічного здоров’я, емоційне благополуччя як досягнення гармонії у стосунках особистості з собою і оточуючим світом, прагнення особистості до саморозвитку і самовдосконалення), показники та рівні (високий, середній, низький). Емпірично виявлено недостатність розвитку високого рівня складових ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я та мотиваційно-ціннісних установок юнаків до занять фізичною культурою. Обгрунтовано модель та розроблено й апробовано програму формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я шляхом актуалізації складових і ціннісних установок на уроках фізичної культури. Доведено її ефективність та доцільність впровадження в навчально-виховний процес. | ua |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена проблеме формирования ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью средствами физической культуры. Определена сущность понятия «психическое здоровье», раскрыта структура (когнитивная, эмоционально-оценочная, мотивационно-поведенческая) ценностного отношения к психическому здоровью, определены критерии (осознание ценностей, касающихся психического здоровья, эмоциональное благополучие как достижение гармонии в отношениях личности с собой и окружающим миром, стремление личности к саморазвитию и самосовершенствованию), показатели и уровни (высокий, средний, низкий). Эмпирически выявлены недостаточность развития высокого уровня составляющих ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью и мотивационно-ценностных установок юношей к занятиям физической культурой. Обоснована модель, разработана и апробирована программа формирования ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью путем актуализации составляющих и ценностных установок на уроках физической культуры. Доказано ее эффективность и целесообразность внедрения в учебно-воспитательный процесс. | ua |
dc.description.abstract | This thesis studies the peculiarities of formation of the value-based relation of seniors to mental health through physical culture. Definition of a “mental health” is explained, the structure (information and cognitive, emotional and evaluative, as well as motivational and behavioral components of the value-based attitude to mental health) is developed, the criteria (awareness and realization of the values associated with mental health, emotional well-being as the way to achieve inner harmony and harmony with the world around, as well as the desire of a person to self-develop and improve) and their indicators and levels (high, average and low) are determined. The low level of development of components of the value-based attitude of seniors to mental health and motivational and valued-based principles of boys to physical culture were empirically researched. A model was built and a program of formation of the value-based attitude of seniors to mental health through physical culture means was developed and tried out. It’s proved to be efficient and reasonable to be introduced to the educational process. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | ціннісне ставлення | ua |
dc.subject | психічне здоров’я | ua |
dc.subject | цінність особистості іншої людини | ua |
dc.subject | цінність здоров’я | ua |
dc.subject | цінність життя | ua |
dc.subject | самоцінність когнітивна | ua |
dc.subject | емоційно-оцінна | ua |
dc.subject | мотиваційно-поведінкова складові психічного здоров’я | ua |
dc.subject | ціннісні установки | ua |
dc.subject | засоби фізичної культури | ua |
dc.subject | ценностное отношение | ua |
dc.subject | психическое здоровье | ua |
dc.subject | ценность личности другого человека | ua |
dc.subject | ценность здоровья | ua |
dc.subject | ценность жизни | ua |
dc.subject | самоценность | ua |
dc.subject | когнитивная | ua |
dc.subject | эмоционально-оценочная | ua |
dc.subject | мотивационноповеденческая составляющие психического здоровья | ua |
dc.subject | ценностные установки | ua |
dc.subject | средства физической культуры | ua |
dc.subject | value-based attitude | ua |
dc.subject | mental health | ua |
dc.subject | value of personality of another person | ua |
dc.subject | value of health | ua |
dc.subject | value of life | ua |
dc.subject | self-worth | ua |
dc.subject | cognitive | ua |
dc.subject | emotional motivational and behavioral components of mental health | ua |
dc.subject | value-based principles | ua |
dc.subject | means of physical culture | ua |
dc.title | Формування ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров'я засобами фізичної культури | ua |
dc.title.alternative | Формирование ценностного отношения старшеклассников к психическому здоровью средствами физической культуры | ua |
dc.title.alternative | Formation of the value-based attitude of seniors to mental health through physical culture - Qualifying scientific work | ua |
dc.type | Article | ua |