Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організаційно-педагогічні умови формування фізичного розвитку студентської молоді у позааудиторній роботі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Фабрика, Я. М.
dc.contributor.author Арапов, О. В.
dc.date.accessioned 2021-11-26T13:43:11Z
dc.date.available 2021-11-26T13:43:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фабрика Я. М. Організаційно-педагогічні умови формування фізичного розвитку студентської молоді у позааудиторній роботі / Я. М. Фабрика, О. В. Арапов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 3К (131). - С. 405-408. - DOI http://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 15.2021.3К(131).99 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35579
dc.description.abstract У сучасних умовах здійснюються активні пошуки шляхів удосконалення педагогічних технологій підготовки студентів, зорієнтованих на формування широкої професійної компетентності, розвиток творчих і потенційних можливостей, забезпечення ефективних умов для самоосвіти та самовиховання студента. Згідно із завданням дослідження, ми вважали за необхідне виявити організаційно-педагогічні умови, створення яких дозволить успішно оптимізувати фізичний розвиток студентської молоді у позааудиторній роботі. Позааудиторна робота студентів – це процес, в якому домінує елемент самореалізації. Позааудиторна робота із студентами у ВНЗ має ряд суттєвих переваг у порівнянні із аудиторними, зокрема: не обмежена строго в часі, виключає авторитарне керівництво викладачів, студенти об‘єднуються за інтересами, позитивно впливає на міжособистісні відносини учасників, сприяє їх самореалізації, направлена на розширення і поглиблення професійних знань, організацію творчої діяльності. Результат позааудиторної роботи залежить від правильної її організації, яка має вирішальне значення для розвитку самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Масові оздоровчі, фізкультурні і спортивні заходи спрямовані на широке залучення студентської молоді до регулярних занять фізичною культурою і спортом, на зміцнення здоров'я, вдосконалення фізичної і спортивної підготовленості студентів. Вони організовуються у вільний від учбових занять час, у вихідні і святкові дні, в оздоровительно-спортивних таборах, під час учбових практик, табірних зборів, в студентських будівельних загонах. Ці заходи проводяться спортивним клубом вузу на основі широкої ініціативи і самодіяльності студентів, при методичному керівництві кафедри фізичного виховання і активній участі профспілкової організації вузу. ua
dc.description.abstract In modern conditions, the search for ways to improve pedagogical technologies of student training, focused on the formation of broad professional competence, development of creative and potential opportunities, providing effective conditions for self-education and self-education of the student. According to the objectives of the study, we considered it necessary to identify organizational and pedagogical conditions, the creation of which will successfully optimize the physical development of student youth in extracurricular activities. Extracurricular work of students is a process in which the element of self-realization dominates. Out-of-class work with students in universities has a number of significant advantages over classroom work, in particular: it is not strictly limited in time, excludes the authoritarian leadership of teachers, students unite according to their interests, positively affects the interpersonal relationships of participants, contributes to their self-realization, aimed at expanding and deepening professional knowledge, organization of creative activity. The result of extracurricular work depends on its correct organization, which is crucial for the development of independence, creativity, competitiveness and other fundamental personality traits of a specialist with a higher education. Mass health-improving, physical culture and sports events are aimed at the widespread involvement of student youth in regular physical education and sports, at strengthening health, improving the physical and sports readiness of students. They are organized in their free time from training, on weekends and holidays, in health and sports camps, during training practices, camp gatherings, in student construction teams. These events are held by the sports club of the university on the basis of the broad initiative and amateur performance of students, with the methodological guidance of the Department of Physical Education and the active participation of the trade union organization of the university. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject позааудиторна діяльність ua
dc.subject позааудиторна робота ua
dc.subject позааудиторна спортивно-масова робота ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject студентська молодь ua
dc.subject особистість ua
dc.subject extracurricular activities ua
dc.subject extracurricular work ua
dc.subject extracurricular sports and mass work ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject students ua
dc.subject personality. ua
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування фізичного розвитку студентської молоді у позааудиторній роботі ua
dc.title.alternative Organizational and pedagogical conditions for the formation of physical development of student youth in extracurricular activities ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics