Дослідження присвячене проблемам корекції функції рівноваги у дітей
дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату, у яких спостерігається синдром постурального дефіциту.
Обґрунтовано науково-педагогічні основи та інноваційну методику корекції функції рівноваги у дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату засобами адаптивного фізичного виховання.
Сформульовано авторські методи розвитку і корекції стану функції рівноваги зазначеного контингенту дітей.
Побудовано робочу модель розвитку і корекції функції рівноваги у дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату засобами адаптивного фізичного виховання.
The study is devoted to the problems of balance function correction of preschool children with musculoskeletal system disorders, which have a syndrome of postural deficiency.
Scientific and pedagogical bases and innovative methods of balance function correction of preschoolers with musculoskeletal system disorders by means of adaptive physical education are substantiated. Author's methods of development and state correction of the balance function of the specified children contingent are formulated.