Підготовка студентів щодо фізичної підготовки є складним та багаточинниковим процесом, який є керується учбово-тренувальним процесом, в якому отримання бажаного результату залежить від мінімізації стохастичності та суб’єктивізма. Це досягається шляхом вибирання та правильного планування учбово-тренувальних занять. Фізична підготовка (спеціальна та загальна) є основним елементом кондиційної підготовки. В кондиційній фізичній підготовці потрібно розглядати певну систему: вибір оптимального (тобто необхідного та достатнього) комплексу інформативних тестів; підготовка та планування учбово-тренувальних занять; підготовка методів та засобів для проведення занять. В кондиційній підготовці як й взагалі при проведенні тренування, є питання розглядання моторики за п’ятьма основними групами видів спорту: циклічні; швидкісно-силові а також ігрові та єдиноборства й складно-координаційні. Кондиційна підготовка розглядається нами як взаємозв’язок загальної фізичної підготовки а також спеціальної фізичної підготовки. Ефективність її як складової частини в учбово-тренувальному процесі залежить від вибирання адекватних засобів та методів на різних її етапах підготовки з дотриманням принципів спадкоємності та варіативності а також індивідуалізації та комплексності. Використання різних засобів та методів в кондиційній підготовці студентів знижує ймовірність звикання організму до одних й тих самих вправ; сприяє ефективній попередній стимуляції а також працездатності та подальшій реалізації функціональних резервів організму під час навчання. Питання розробки та систематизації засобів та методів кондиційної підготовки є актуальним та має велике практичне значення.
Preparing students as concerned as physical preparing is a complicated and controlled training process at which an achievement of desired result is depended on optimization of a process. It is achieved with the help of right choosing and right planning of learning process. Physical preparing (special and overall preparing) is the main element of conditional preparing. At conditional physical preparing we consider the certain system: choosing optimal (that is needed and enough set) set of informative tests; preparing and planning training lessons; preparing methods and means for conducting lessons. At conditional preparing there is a question on five main kinds of sport: cyclic ones; speed and force ones; game ones; wrestling; complicated coordinational ones. We consider the conditional preparing as the connection of overall physical preparing as well as special physical preparing. Its effectiveness as certain part at a structure of training process is depended on choosing adequate means and methods on various stages of preparing. There are variative principles as well as individual principles. An application of various means and methods at conditional preparing of students decreases a possibility of habit of an organism to a dull exercises as well as promotes effective prime stimulation as well as a workability and long realization of functional reserves of an organism during learning. The question of development and systematization of means and methods of students’ conditional preparing is the actual question and has practical meaning.