У статті подане наукове обґрунтування процесу формування теоретичних положень та принципів побудови тренувальних занять фізичними вправами під час карантину. Фізичне виховання студентів закладів вищої освіти є складовою освіти й виховання, а також одним із важливих засобів різнобічного та гармонійного розвитку студентської молоді. Серед студентів часто спостерігається несерйозне ставлення до особистої фізичної підготовки, стану свого здоров’я. Близько 44 % студентів закладів вищої освіти мають відхилення в стані здоров’я, фізичному розвитку та фізичній підготовленості. На теперішній момент, а саме в ситуації, що склалася з приводу появи великої проблеми світової сучасності, подолання пандемії COVID-19, спостерігається нервово-емоційна й розумова напруженість діяльності студентів, яка часто супроводжується недотриманням режиму навчання, нераціональним харчуванням та іншими факторами, поглиблюється недостатнім рівнем рухової активності. Усе це негативно відображається на стані здоров’я студентів, їхнього фізичного розвитку та рівні фізичної підготовленості. Саме з цієї причини доцільно розглянути основні теоретичні положення та принципи побудови тренувальних занять фізичними вправами в період карантину.
The article provides a scientific justification for the formation of theoretical principles and principles of construction of training sessions during quarantine. Physical education of students of higher educational institutions is a component of education and upbringing, as well as one of the important means of diverse and harmonious development of student youth. Students often have a frivolous attitude towards personal physical training and their health. About 44% of university students have disabilities in health, physical development and fitness. Nowadays, namely in the current situation of the great problem of the world today, overcoming the pandemic COVID-19, there is a nervous and emotional tension of students, which is often accompanied by non-compliance with the study regime, malnutrition and other factors, exacerbated by insufficient level of motor activity. All this has a negative impact on the health of students, their physical development and level of physical fitness. For this reason, it is expedient to consider the basic theoretical positions and principles of construction of training occupations by physical exercises during the quarantine period.