ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лю Сюнь | |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T07:57:26Z | |
dc.date.available | 2021-11-10T07:57:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Лю Сюнь. Соціальне виховання студентів університету засобами дизайнерської діяльності : анотація дис. ... докт. філос. : 011 – освітні, педагогічні науки (теорія і методика виховання / Лю Сюнь ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. – 17 арк. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35437 | |
dc.description.abstract | У науковому дослідженні обґрунтовано необхідність соціального виховання студентів університету, охарактеризовано алгоритм даного процесу, визначено об’єкт, предмет, мету, завдання й методи дослідження; розкрито особливості реалізації соціально-виховного процесу. Особливу увагу привертає завдання щодо необхідності визначення шляхів включення студентів університету у позанавчальну виховну діяльність та забезпечення успішного впровадження педагогічних засобів, що впливають на їхнє соціальне виховання. Сформульовано суть соціального виховання в умовах позанавчальної роботи та залучення до його оптимізації одного із засобів творчої діяльності студентів – дизайнерську діяльність. | ua |
dc.description.abstract | In the scientific research the necessity of university students social education has been justified, the algorithm of this process and its peculiarities have been characterized. The essence of social education under the conditions of extracurricular activities and the ways to realize it by means of design activity have been formulated. It has been defined that social education is a purposeful process of mastering a certain system of knowledge, norms, values, relations, behaviours, that enables a person to function as an integral member of the society, community, group, in which a certain type of a personality is formed. This personality has gained some social experience and can interact with other people, adapt to certain social roles and patterns of social position manifestation. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | соціальне виховання | ua |
dc.subject | дизайн | ua |
dc.subject | дизайнерська діяльність | ua |
dc.subject | позанавчальна діяльність | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | форми | ua |
dc.subject | методи соціального виховання | ua |
dc.subject | соціальна вихованість | ua |
dc.subject | напрями | ua |
dc.subject | етапи і функції соціального виховання | ua |
dc.subject | social education | ua |
dc.subject | design | ua |
dc.subject | design activity | ua |
dc.subject | extracurricular activity | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | forms | ua |
dc.subject | methods of social education | ua |
dc.subject | level of social education | ua |
dc.subject | directions | ua |
dc.subject | stages and functions of social education | ua |
dc.title | Соціальне виховання студентів університету засобами дизайнерської діяльності | ua |
dc.title.alternative | Social Education Students of University by Means of Design Activity | ua |
dc.type | Other | ua |