У науковому дослідженні обґрунтовано необхідність соціального виховання студентів університету, охарактеризовано алгоритм даного процесу, визначено об’єкт, предмет, мету, завдання й методи дослідження; розкрито особливості реалізації соціально-виховного процесу. Особливу увагу привертає завдання щодо необхідності визначення шляхів включення студентів університету у позанавчальну виховну діяльність та забезпечення успішного впровадження педагогічних засобів, що впливають на їхнє соціальне виховання. Сформульовано суть соціального виховання в умовах позанавчальної роботи та залучення до його оптимізації одного із засобів творчої діяльності студентів – дизайнерську діяльність.
In the scientific research the necessity of university students social education has been justified, the algorithm of this process and its peculiarities have been characterized. The essence of social education under the conditions of extracurricular activities and the ways to realize it by means of design activity have been formulated. It has been defined that social education is a purposeful process of mastering a certain system of knowledge, norms, values, relations, behaviours, that enables a person to function as an integral member of the society, community, group, in which a certain type of a personality is formed. This personality has gained some social experience and can interact with other people, adapt to certain social roles and patterns of social position manifestation.