Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляо Бінь
dc.date.accessioned 2021-11-04T13:13:41Z
dc.date.available 2021-11-04T13:13:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ляо Бінь. Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ляо Бінь ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 6 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35391
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти. Актуальність проблеми зумовлена необхідністю підвищення рівня музично-естетичної освіченості підлітків; значним освітнім потенціалом позашкільної освіти та орієнтацією сучасної мистецької науки і практики на впровадження інноваційних форм і методів навчання; необхідністю відновлення балансу між музично-естетичним розвитком особистості та її ставленням до матеріальних цінностей; розвитком свідомого ставлення підлітків до краси й досконалості класичного музичного мистецтва на тлі глобального захоплення музично-інформаційного простору популярною музикою низької художньої вартості. ua
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of musical and aesthetic competence of teenagers in establishments of out - of - school art education is investigated. The views of representatives of different branches of knowledge on this problem are analyzed. The essence of key research concepts – "competence", "musical-aesthetic competence", basic – "musical-aesthetic activity", musical-aesthetic education, "musical-aesthetic perception" and derivatives – "musical-aesthetic environment" is clarified. "Musical-aesthetic experience", "musical-aesthetic ideas", "musical-aesthetic evaluation". The musical-aesthetic competence of adolescents is interpreted as a dynamic combination of acquired and mastered musical-aesthetic knowledge, skills, abilities, qualities and values due to the influence of art, which adolescents are able to successfully implement in the process of educational, extracurricular and future professional activities. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні підліткового віку ua
dc.subject музично-естетична компетентність ua
dc.subject фортепіанна підготовка ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject музичне сприйняття ua
dc.subject musical and aesthetic competence ua
dc.subject activity ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject adolescents ua
dc.subject development ua
dc.subject perception ua
dc.subject piano teaching ua
dc.title Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу