Дисертацію присвячено проблемі формування у майбутніх педагогів професійного навчання технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі. Проведений ретроспективний аналіз підготовки педагогів професійного навчання з харчових технологій, визначено місце і роль знань і практичних навичок з технологічного обладнання харчової галузі у професійній діяльності майбутніх педагогів професійного навчання. На підставі теоретичного аналізу поняттєвого апарату уточнено зміст таких основних термінів, як «педагог професійного навчання з харчових технологій», «технологічні компетентності», «обладнання харчової галузі», а також розглянуто сутнісну характеристику базових понять дослідження.
The dissertation is devoted to the problem of formation of future professional education teachers technological competencies in the food industry equipment. A retrospective analysis of the professional education teachers training in food technology, the place and role of knowledge and practical skills in technological equipment of the food industry in the professional activities of future professional education teachers.
Based on the theoretical analysis of the conceptual apparatus, the content of such basic terms as "teacher of professional training in food technology", "technological competencies", "as well as the essential characteristics of the basic concepts of the study.