Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губарєва, Дар’я Вячеславівна
dc.date.accessioned 2021-11-02T13:10:27Z
dc.date.available 2021-11-02T13:10:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Губарєва, Дар’я Вячеславівна. Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності : анотація дис. ... докт. філос. : 011 - Освітні, педагогічні науки, Галузь знань 01 Освіта (Освіта/Педагогіка) / Губарєва Дар’я Вячеславівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 15 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35370
dc.description.abstract У дисертації презентовано результати дослідження проблеми формування соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності в педагогічній теорії та практиці. На основі порівняння та систематизації наукових джерел з проблеми дослідження констатовано, що термін «соціальна компетентність молодшого школяра» не має єдиного трактування і розглядається як інтегративна характеристика особистості школяра, що є системоутворювальною в його структурі й репрезентована ключовими елементами компетентності: знаннями, уміннями, навичками, ціннісним ставленням та здатністю до соціокультурної взаємодії в умовах інтеграції людини з соціумом; підтверджена здатність особистості, що виявляється у відкритості до суспільства, навичках соціальної поведінки, готовності до сприймання соціально спрямованих інформаційних повідомлень, відповідальності перед іншими за свої вчинки та вміння вибудовувати свою поведінку в середовищі поєднаної реальності (реальному і віртуальному) у відповідності до соціальних норм і суспільних цінностей. ua
dc.description.abstract The thesis provides the results of the study on the formation of social competence among the elementary school students through project activities in educational theory and practice. Analysis of the psychological and pedagogical literature suggests that the social competence formation among the elementary school students is one of the most pressing tasks of the primary level of education today. The issue to state the essence of the “social competence” concept is studied in the research papers of the national and world educators. The Academe concludes that social competence is an essential component of personality. The success of the formation of an individual as an independent member of society depends on it. The research is aimed to examine the development of school-age students, highlighting the features of students’ interaction with society and their skills to work in partnership. The main task of the primary level of education offered as the Basic Component of General Education is to develop practical and vital skills, to teach a child to navigate under new real-life conditions, to find his or her place among others, to feel the limits of acceptable behaviour, and to initiate virtue, rather than to give a child a system of branch knowledge. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальна компетентність ua
dc.subject учні молодшого шкільного віку ua
dc.subject проєктна діяльність ua
dc.subject формування соціальної компетентності учнів молодшого шкільного віку ua
dc.subject social competence ua
dc.subject elementary school students ua
dc.subject project activities ua
dc.subject social competence formation among the elementary school students ua
dc.title Формування основ соціальної компетентності у молодших школярів засобами проєктної діяльності ua
dc.title.alternative The formation of social competence among the elementary school students through project activities ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу