Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування професійних компетентностей у психолога (спеціального, клінічного) у процесі навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Григоренко, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-11-02T11:57:27Z
dc.date.available 2021-11-02T11:57:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Григоренко,Тетяна Вікторівна. Формування професійних компетентностей у психолога (спеціального, клінічного) у процесі навчання : анотація дис. ... докт. філос. : 016 – Спеціальна освіта / Григоренко Тетяна Вікторівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 9 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35369
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні вперше було структурно досліджено проблему професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного) на основі аксіологічного, гуманістичного, акмеологічного, гносеологічного, контекстного, системного, інтегративного, рефлексивно-діяльнісного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів; розроблено теоретичні та методологічні основи професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного) як єдиного явища у навчально-виховному процесі вищої освіти: різносторонньо було розглянуто значення компетентності, на основі чого були виділені компоненти; педагогічні умови, критерії та рівні сформованості компонентів професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного), виділено та охарактеризовано складові розглянутого феномену та зроблено опис їх взаємовпливу; розроблено та обґрунтовано методику самого дослідження та стану сформованих компонентів професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного), були визначені й охарактеризовані рівні та показники професійної компетентності; встановлено сутність технологій професійної підготовки психологів у закладі вищої освіти. Зроблено детальний теоретичний аналіз поняття «компетенцiя» й «компетентнiсть» та ґрунтовно описано взаємозв’язок мiж поняттями й обґрунтовано їх розмежування. Теоретично обґрунтовано поняття «підхід» та «професійна компетентність». ua
dc.description.abstract The problem of professional competence of the psychologist (special, clinical) on the basis of axiological, humanistic, acmeological, epistemological, contextual, systemic, integrative, reflexive and active, activity, personalyoriented approaches was structurally investigated in the dissertation research for the first time; theoretical and methodological foundations of professional competence of a psychologist (special, clinical) as a single phenomenon in the educational process of higher education were developed: the importance of competence was considered in various ways, on the basis of which the components were identified; pedagogical conditions, criteria and levels of components’ formation of professional competence of the psychologist (special, clinical), the components of the considered phenomenon are allocated and characterized and the description of their mutual influence were made; the methodology of the research and the state of the formed components of professional competence of the psychologist (special, clinical) are developed and substantiated, the levels and indicators of professional competence were defined and characterized; the essence of technologies of professional training of psychologists in an institution of higher education is established. Detailed theoretical analysis of the concept of "competency" and "competence" is made and the relationship between the concepts is thoroughly described and their distinction is substantiated. The concepts of "approach" and "professional competence" are theoretically substantiated. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject психолог (спеціальний, клінічний) ua
dc.subject компоненти професійної компетентності ua
dc.subject міждисциплінарність ua
dc.subject програма професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного) ua
dc.subject ціннісні ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional training ua
dc.subject psychologist (special, clinical) ua
dc.subject components of professional competence ua
dc.subject interdisciplinarity ua
dc.subject program of professional competence of a psychologist (special, clinical) ua
dc.subject value ua
dc.subject professionalism ua
dc.title Формування професійних компетентностей у психолога (спеціального, клінічного) у процесі навчання ua
dc.title.alternative Professional competencies formation of psycholоgist (special, clinical) in the educational process ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics