Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Лей
dc.date.accessioned 2021-10-27T13:45:41Z
dc.date.available 2021-10-27T13:45:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Лей. Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика музичного навчання / Чжан Лей ; [наук. кер. Демидова Марина Григорівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35334
dc.description.abstract У дисертації досліджувалась проблема формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики (у т. ч. іноземних). Здійснено методологічний аналіз наукової літератури з визначеної проблеми; розкрито зміст і сутність й надане власне трактування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики; обґрунтовано феноменологічний науковий напрям, визначено науково-теоретичні підходи, принципові положення та адекватні педагогічні умови, які обумовили виокремлення структурних компонентів (усвідомлено-мотиваційний, сугестивно-емоційний, інтелектуально-творча активність, музично-пізнавальна зацікавленість, особистісно музично-адаптаційний, самостійно-продуктивний). Науково обґрунтовані розроблені критерії оцінки сформованості виокремлених компонентів та їх показники, відповідні рівні сформованості музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики. Визначено та застосовано система методів відповідно змісту поетапної методики формування музично-пізнавальної ініціативи; експериментально перевірено ефективність запропонованої методики та доцільність її реалізації у навчальній та практичній самостійній діяльності. ua
dc.description.abstract В диссертации исследовалась проблема формирования музыкальнопознавательной инициативы будущих учителей музыки (в т. ч. иностранных). Осуществлен методологический анализ научной литературы по избранной проблеме; раскрыто ее содержание, сущность и предложена собственная трактовка музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки; обсновано феноменологическое научное направление, определены научно-теоретические подходы, принципы и адекватные педагогические условия, которые обусловили обозначенные структурные компоненты (осознанно-мотивационный, суггестивно-эмоциональный, интеллектуальнотворческой активности, музыкально-познавательной заинтересованности, личностный музыкально-адаптационный, самостоятельно-продуктивный). Научно обоснованы розработанные критерии оценки сформированности выделенных компонентов и их показателей, соответствующие уровни сформированности музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки. Теоретически обоснована представленная система методов, соответствующая содержанию поэтапной методики формирования музыкально-познавательной инициативы; экспериментально проверена эффективность преложенной методики и целесообразность ее реализации в учебной и практической самостоятельной деятельности. ua
dc.description.abstract The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive). Scientifically proved developed criteria and their indices are equal to formed of cognitive initiative future music teacher and structural components, corresponding levels formed of music-cognitive initiative future music teachers. Defined and used the methodical system in conformity to the content of every stage of formation of music-cognitive initiative future music teachers; experimentally verified the effectiveness of the proposed method and practicability of its implementation in practical educational them-self activity. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject музично-пізнавальна ініціатива ua
dc.subject філософсько-культурологічний контекст ua
dc.subject музична освіта ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject музыкально-познавательная инициатива ua
dc.subject философско-культурологический контекст ua
dc.subject музыкальное образование ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject music-cognitive initiative ua
dc.subject psychological-cultural context ua
dc.subject music education ua
dc.subject special methodic ua
dc.title Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано ua
dc.title.alternative Формирование музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки в процессе фортепианного обучения ua
dc.title.alternative Forming Music and Cognitive Initiative Future Music Teacher in the Piano training process ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу