Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан Лей
dc.date.accessioned 2021-10-27T13:45:41Z
dc.date.available 2021-10-27T13:45:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Лей. Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика музичного навчання / Чжан Лей ; [наук. кер. Демидова Марина Григорівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35334
dc.description.abstract У дисертації досліджувалась проблема формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики (у т. ч. іноземних). Здійснено методологічний аналіз наукової літератури з визначеної проблеми; розкрито зміст і сутність й надане власне трактування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики; обґрунтовано феноменологічний науковий напрям, визначено науково-теоретичні підходи, принципові положення та адекватні педагогічні умови, які обумовили виокремлення структурних компонентів (усвідомлено-мотиваційний, сугестивно-емоційний, інтелектуально-творча активність, музично-пізнавальна зацікавленість, особистісно музично-адаптаційний, самостійно-продуктивний). Науково обґрунтовані розроблені критерії оцінки сформованості виокремлених компонентів та їх показники, відповідні рівні сформованості музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики. Визначено та застосовано система методів відповідно змісту поетапної методики формування музично-пізнавальної ініціативи; експериментально перевірено ефективність запропонованої методики та доцільність її реалізації у навчальній та практичній самостійній діяльності. ua
dc.description.abstract В диссертации исследовалась проблема формирования музыкальнопознавательной инициативы будущих учителей музыки (в т. ч. иностранных). Осуществлен методологический анализ научной литературы по избранной проблеме; раскрыто ее содержание, сущность и предложена собственная трактовка музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки; обсновано феноменологическое научное направление, определены научно-теоретические подходы, принципы и адекватные педагогические условия, которые обусловили обозначенные структурные компоненты (осознанно-мотивационный, суггестивно-эмоциональный, интеллектуальнотворческой активности, музыкально-познавательной заинтересованности, личностный музыкально-адаптационный, самостоятельно-продуктивный). Научно обоснованы розработанные критерии оценки сформированности выделенных компонентов и их показателей, соответствующие уровни сформированности музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки. Теоретически обоснована представленная система методов, соответствующая содержанию поэтапной методики формирования музыкально-познавательной инициативы; экспериментально проверена эффективность преложенной методики и целесообразность ее реализации в учебной и практической самостоятельной деятельности. ua
dc.description.abstract The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive). Scientifically proved developed criteria and their indices are equal to formed of cognitive initiative future music teacher and structural components, corresponding levels formed of music-cognitive initiative future music teachers. Defined and used the methodical system in conformity to the content of every stage of formation of music-cognitive initiative future music teachers; experimentally verified the effectiveness of the proposed method and practicability of its implementation in practical educational them-self activity. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject музично-пізнавальна ініціатива ua
dc.subject філософсько-культурологічний контекст ua
dc.subject музична освіта ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject музыкально-познавательная инициатива ua
dc.subject философско-культурологический контекст ua
dc.subject музыкальное образование ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject music-cognitive initiative ua
dc.subject psychological-cultural context ua
dc.subject music education ua
dc.subject special methodic ua
dc.title Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано ua
dc.title.alternative Формирование музыкально-познавательной инициативы будущих учителей музыки в процессе фортепианного обучения ua
dc.title.alternative Forming Music and Cognitive Initiative Future Music Teacher in the Piano training process ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics