Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Спортивні ігри як один із засобів фізичного виховання серед студентів у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куксова, А. С.
dc.contributor.author Ковальова, А. О.
dc.contributor.author Головіна, С. С.
dc.date.accessioned 2021-10-25T11:20:51Z
dc.date.available 2021-10-25T11:20:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Куксова А. С. Спортивні ігри як один із засобів фізичного виховання серед студентів у закладах вищої освіти / А. С. Куксова, А. О. Ковальова, С. С. Головіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 81. – С. 141-143. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.29 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35288
dc.description.abstract У сучасному суспільстві проблема збереження і зміцнення здоров’я студентів закладів вищої освіти є актуальною. Це пояснюється тим, що до них пред’являються дуже високі вимоги, відповідати яким можуть тільки здорові молоді люди. А про здоров’я говорити можна не тільки за відсутно-сті будь-яких захворювань, але і за умови гармонійного нервово-психічного розвитку, високої розумової і фізичної працездатності. Відомо, що здоров’я формується під впливом цілого комплексу чинників. Важливе значення ма-ють заняття фізичною культурою. Гра – суспільне явище, самостійний вид діяльності, властивий людині. Гра може бути засобом самопізнання, розваги, відпочинку, засобом фізично-го і загального соціального виховання, засобом спорту. Ігри, які використо-вуються для фізичного виховання, дуже різноманітні. Практично у всіх освітніх установах спортивні ігри включені в навча-льні програми. Вони широко практикуються у позакласній та позашкільній роботі, використовуються в закладах вищої та середньої професійної осві-ти, у підготовці спортсменів. На основі спортивних ігор сформувалися ігрові види спорту, які займають гідне місце серед інших видів на всіх рівнях, вклю-чаючи Олімпійські ігри. У структурі освіти в сфері фізичної культури і спорту спортивні ігри входять у цикл базових фізкультурно-спортивних дисциплін відповідно до державних освітніх стандартів, навчальних планів і програм. Спортивні ігри поряд з іншими базовими дисциплінами мають істотне значення у станов-ленні професійної готовності студентів факультетів фізичної культури. Ефективність практичного використання спортивних ігор як одного із засобів фізичного виховання серед студентів у закладах вищої освіти пов’я-зана зі знанням їх змісту та впливу і методики навчання. Система основних положень, що характеризують ці питання, становить теорію спортивних ігор, оволодіння якими дає можливість успішно використовувати цей само-стійний вид фізичних вправ із метою гармонійного фізичного і духовного ро-звитку людини. У статті аналізуються проблеми розвитку спортивних ігор у сучасних вищих навчальних закладах, визначається потреба в нових підходах до орга-нізації навчання студентів у виші. У межах статті розглянуті перспективи розвитку спортивних ігор у вищих навчальних закладах, визначено значення розвитку спортивних ігор у вищих навчальних закладах для організації навча-льного процесу та становлення особистості молодого фахівця. ua
dc.description.abstract In modern society, the problem of preserving and strengthening the health of higher education students is more relevant than ever. This is due to the fact that they are subject to very high requirements, which can meet only healthy young people. And we can talk about health not only in the absence of any diseases, but also in terms of harmonious neuropsychological development, high mental and physical performance. It is known that health is formed under the influence of a number of factors. Physical education classes are important. Game – has historically developed as a social phenomenon, an independent activity inherent in man. The game can be a means of self – knowledge, entertain-ment, recreation, a means of physical and general social education, a means of sports. The games used for physical education are very diverse. In almost all educational institutions, sports games are included in the cur-riculum. They are widely practiced in extracurricular and extracurricular activities, used in institutions of higher and secondary vocational education, in the training of athletes. On the basis of sports games, game sports have been formed, which occupy a worthy place among other sports at all levels, including the Olympic Games. In the structure of education in the field of physical culture and sports, sports games are included in the cycle of basic physical culture and sports disciplines in accordance with state educational standards, curricula and programs. Sports games, along with other basic disciplines, are essential in the formation of professional readiness of students of physical education faculties. The effectiveness of the practical use of sports games as one of the means of physical education among students in higher education is associated with knowledge of their content and impact and methods of teaching. The system of basic provisions that characterize these issues is the theory of sports games. Theory and methods of sports games, mastering which makes it possible to successfully use this independent type of exercise for the purpose of harmonious physical and spiritual development. The article analyzes the problems of development of sports games in modern higher education institutions, identifies the need for new approaches to the organi-zation of student education in higher education. The article considers the prospects for the development of sports games in higher educational institutions, the im-portance of the development of sports games in higher educational institutions for the organization of the educational process and the formation of the personality of a young specialist. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject засоби фізичного виховання ua
dc.subject спорт ua
dc.subject спортивні ігри ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject means of physical sports ua
dc.subject sports games ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical culture ua
dc.title Спортивні ігри як один із засобів фізичного виховання серед студентів у закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative Sports games as one of the means of physical education among students in higher education institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу