Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Врубель, Г. Ф.
dc.contributor.author Мітєва, А. М.
dc.date.accessioned 2021-10-20T07:01:18Z
dc.date.available 2021-10-20T07:01:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Врубель Г. Ф. Особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта / Г. Ф. Врубель, А. М. Мітєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 81. – С. 42-45. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.10 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35258
dc.description.abstract Культурні реалії сьогодення важко уявити без комп’ютерно-інформаційних технологій, тому інформаційні технології можуть застосовуватися як допоміжний технічний засіб у процесі професійної діяльності педагога-музиканта, концертмейстера. На глибоке переконання авторів статті, ефективність наукової, навчальної, навчально-методичної діяльності багато в чому визначається можливістю доступу фахівців до новітньої наукової, технічної мистецької інформації та світових інформаційних ресурсів. Використання інформаційних технологій є надзвичайно корисним для педагога-музиканта, концертмейстера, а також зробить професійну діяльність більш різноманітною. У статті аналізуються особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта, концертмейстера. Зазначається, що доцільним є залучення програмного забезпечення для запису музичного матеріалу під час репетиційного процесу задля його подальшого моніторингу. Визначено можливість використання програм, що забезпечують здатність здійснювати відеота аудіочати, реалізують ідею проведення репетицій на відстані. Окреслено необхідність здійснення пошуку в мережі Інтернет задля винайдення нотних прикладів цікавих інтерпретаційних версій і нових методів. Вказано на потребу в поєднанні традиційного підходу та інноваційного, який пов’язаний з освоєнням можливостей, що надаються завдяки інформаційним технологіям. Автори статті вважають, що використання інформаційних технологій не повинно замінювати традиційні підходи в роботі педагога-музиканта, концертмейстера. Наприкінці хочемо зазначити, що можливість використання інформаційних технологій педагогом-музикантом, концертмейстером справді має всеосяжний характер, вона містить методику роботи з інтернет-технологіями в пошуку спеціальної літератури та різноманітних методик використання навчальних відеопрограм. ua
dc.description.abstract Today’s cultural realities are difficult to imagine without computer information technology, so information technology can be used as an auxiliary technical tool in the professional activity of a music teacher, accompanist. The authors are deeply convinced that the effectiveness of scientific, educational, educational and methodological activities is largely determined by the possibility of access of specialists to the latest scientific, technical and artistic information, and world information resources. The use of information technology is extremely useful for a music teacher, accompanist, and will also make professional activities more diverse. The article analyzes the features of the use of information technology in the professional activity of a teacher – musician, accompanist. It is noted that it is advisable to involve software for recording music during the rehearsal process for its further monitoring. The possibility of using programs that provide the ability to perform video and audio chats, implement the idea of rehearsals at a distance. The necessity of searching on the Internet in order to invent musical examples of interesting interpretive versions and new methods is outlined. The need for a combination of traditional and innovative approaches, which is associated with the development of opportunities provided by information technology. The authors of the article believe that the use of information technology should not replace traditional approaches in the work of a teacher-musician, accompanist. Finally, we would like to note that the possibility of using information technology by a music teacher, accompanist is really comprehensive, it contains methods of working with Internet technologies in search of special literature and various methods of using educational video programs. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject медіа ua
dc.subject педагог-музикант ua
dc.subject концертмейстер ua
dc.subject виконавець ua
dc.subject програмне забезпечення ua
dc.subject information technologies ua
dc.subject media ua
dc.subject concertmaster ua
dc.subject music-teacher ua
dc.subject performer ua
dc.subject software ua
dc.title Особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта ua
dc.title.alternative Features of use information technologies in the professional activity of the music- teacher ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics