Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність і структура готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм освітнього процесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бірюк, Л. Я.
dc.contributor.author Голубенко, С. М.
dc.date.accessioned 2021-10-20T06:59:53Z
dc.date.available 2021-10-20T06:59:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бірюк Л. Я. Сутність і структура готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм освітнього процесу / Л. Я. Бірюк, С. М. Голубенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 81. – С. 38-41. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.09 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35257
dc.description.abstract Статтю присвячено обґрунтуванню значущості інтеграції в освітньому процесі початкової ланки освіти. Розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм навчання в професійній діяльності. Здійснено рефлексію наукових джерел із зазначеної проблеми. У межах публікації проаналізовано словникові тлумачення понять “підготовка”, “готовність”, “інтеграція”, а також наявні дефініції зазначених термінів у науковому доробку вітчизняних і зарубіжних учених. Розкрито сутність формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм освітнього процесу (складне, цілісне особистісне утворення, що становить єдність мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного компонентів, професійних якостей і здібностей, наявність і ступінь сформованості яких забезпечують результативність освітнього процесу). Доведено, що процес підготовки майбутніх учителів початкової школи у ЗВО до проведення інтегрованих уроків має враховувати соціальне замовлення суспільства щодо підготовки фахівців, базуватися на наукових підходах, сприяти формуванню позитивної мотивації студентів щодо застосування інтегрованих форм навчання в початковій школі, набуттю відповідних знань і вмінь, формувати готовність до цієї діяльності та прагнення до подальшого саморозвитку та самореалізації. Здійснено узагальнення наявних у сучасному психолого-педагогічному дискурсі поглядів щодо визначення компонентів готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності та на їх основі визначено структурні компоненти готовності до застосування інтегрованих форм навчання (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний). ua
dc.description.abstract The article is devoted to substantiating the importance of integration in the educational process of primary education. Some aspects of preparation of future primary school teachers’ for the use of integrated forms of education in professional activities are considered. Reflection of scientific sources on the specified problem is carried out. Within the framework of this publication, the dictionary analyzes the interpretation of the concepts “preparation”, “readiness”, “integration”, as well as the existing definitions of these terms in the scientific achievements of domestic and foreign scientists. The essence of forming the readiness of future primary school teachers to use integrated forms of educational process (complex, holistic personal education, representing the unity of motivational, cognitive, activity, reflective components, professional qualities and abilities, the presence and degree of which ensure the effectiveness of the educational process). It is proved that the process of preparation of future primary school teachers’ in higher education institutions to conduct integrated lessons should take into account the social order of society to train specialists, be based on scientific approaches, promote positive motivation of students to use integrated forms of primary school education, acquire relevant knowledge and skills. readiness for this activity and the desire for further self-development and self-realization. The generalizations of the views available in modern psychological and pedagogical discourse on determining the components of readiness of future primary school teachers’ for professional activity and on their basis the structural components of readiness for the use of integrated forms of learning (motivational; cognitive; activity; reflexive) are determined. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject інтегроване навчання ua
dc.subject готовність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject майбутні вчителі початкової школи ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject integrated education ua
dc.subject readiness ua
dc.subject professional training ua
dc.subject future primary school teachers’ ua
dc.subject primary school students ua
dc.title Сутність і структура готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм освітнього процесу ua
dc.title.alternative The essence and structure or readiness of future primary school teachers to apply integrated forms of the educational process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу