Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Квазіпрофесійна діяльність як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя фізики в університеті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєв, А. М.
dc.contributor.author Тихонська, Н. І.
dc.date.accessioned 2021-10-20T06:31:32Z
dc.date.available 2021-10-20T06:31:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Андрєєв, А. М. Квазіпрофесійна діяльність як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя фізики в університеті / А. М. Андрєєв, Н. І. Тихонська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 81. – С. 14-17. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.03 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35251
dc.description.abstract Важливим концептом професійної підготовки майбутнього вчителя фізики є не лише ознайомлення студентів із сучасними методами, засобами та формами навчання, що мають місце у майбутній професії, а їх занурення до реальних професійних ситуацій. Використання ідей контекстного підходу стало підґрунтям для авторського задуму щодо реалізації двокомпонентної системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів; перший (навчальний) її компонент пов’язаний з цілеспрямованою навчальною діяльністю студента у контексті формування його готовності до організації інноваційної діяльності учнів, другий (професійний) компонент реалізується у процесі квазіпрофесійної діяльності майбутнього вчителя, під час якої він є організатором інноваційної діяльності учнів. Квазіпрофесійною діяльністю майбутніх учителів фізики вважаємо різновид їх освітньої діяльності, що має навчальний та професійний аспекти та дає змогу реалізувати педагогічну взаємодію “викладач ↔ студент”, “студент ↔ студент”, “студент ↔ учень” (за можливою участю представників підприємств і наукових установ, вчителів ЗЗСО). Мета статті полягає у презентації пріоритетних напрямів квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів фізики в процесі їх професійної підготовки в університеті. Квазіпрофесійна діяльність студентів – майбутніх учителів фізики забезпечує занурення їх до реальних професійних ситуацій та створює сприятливі умови для формування у них здатностей до здійснення інноваційної педагогічної діяльності. Пріоритетними напрямами квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів фізики в процесі їх професійної підготовки в університеті є такі: розроблення завдань та участь в організації і проведенні фізичних олімпіад, квестів, пробних тренінгів із підготовки до ЗНО та інших масових заходів фізико-технічного спрямування; участь у наукових конференціях, написання тез доповідей та статей; керівництво науково-дослідною роботою учнів; проведення профорієнтаційних зустрічей та інші. ua
dc.description.abstract An important concept of professional training of future physics teachers is not only to acquaint students with modern methods, tools and forms of education that take place in the future profession, but their immersion in real professional situations. The use of the ideas of the contextual approach became the basis for the author’s idea to implement a two-component system of training future physics teachers to organize innovative activities of students; the first (educational) component is connected with purposeful educational activity of the student in the context of formation of his readiness for the organization of innovative activity of pupils, the second (professional) component is realized in the course of quasi-professional activity of the future teacher. We consider quasi-professional activity of future physics teachers to be a kind of their educational activity that has educational and professional aspects and allows to realize pedagogical interaction “teacher-student”, “student-student”, “student-student” (with possible participation of representatives of enterprises and scientific institutions, teachers of secondary education institutions). The purpose of the article is to present the priority areas of quasi-professional activities of future physics teachers in the process of their professional training at the university. Quasi-professional activity of students – future teachers of physics provides their immersion in real professional situations and creates favorable conditions for the formation of their abilities to carry out innovative pedagogical activities. The priority areas of quasi-professional activity of future physics teachers in the process of their professional training at the university are: development of tasks and participation in the organization and conduct of physical competitions, quests, trial trainings in preparation for external evaluation and other mass physical and technical activities; participation in scientific conferences, writing abstracts and articles; management of research work of students; conducting career guidance meetings and others. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject квазіпрофесійна діяльність ua
dc.subject майбутній вчитель фізики ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject контекстний підхід ua
dc.subject авторська педагогічна діяльність ua
dc.subject quasi-professional activity ua
dc.subject future physics teacher ua
dc.subject professional training ua
dc.subject contextual approach ua
dc.subject author’s pedagogical activity ua
dc.title Квазіпрофесійна діяльність як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя фізики в університеті ua
dc.title.alternative Quasi-professional activity as an important component of training a future teacher of physics at the university ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу