ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрєєв, А. М. | |
dc.contributor.author | Тихонська, Н. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-10-20T06:31:32Z | |
dc.date.available | 2021-10-20T06:31:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Андрєєв, А. М. Квазіпрофесійна діяльність як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя фізики в університеті / А. М. Андрєєв, Н. І. Тихонська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 81. – С. 14-17. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.03 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35251 | |
dc.description.abstract | Важливим концептом професійної підготовки майбутнього вчителя фізики є не лише ознайомлення студентів із сучасними методами, засобами та формами навчання, що мають місце у майбутній професії, а їх занурення до реальних професійних ситуацій. Використання ідей контекстного підходу стало підґрунтям для авторського задуму щодо реалізації двокомпонентної системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів; перший (навчальний) її компонент пов’язаний з цілеспрямованою навчальною діяльністю студента у контексті формування його готовності до організації інноваційної діяльності учнів, другий (професійний) компонент реалізується у процесі квазіпрофесійної діяльності майбутнього вчителя, під час якої він є організатором інноваційної діяльності учнів. Квазіпрофесійною діяльністю майбутніх учителів фізики вважаємо різновид їх освітньої діяльності, що має навчальний та професійний аспекти та дає змогу реалізувати педагогічну взаємодію “викладач ↔ студент”, “студент ↔ студент”, “студент ↔ учень” (за можливою участю представників підприємств і наукових установ, вчителів ЗЗСО). Мета статті полягає у презентації пріоритетних напрямів квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів фізики в процесі їх професійної підготовки в університеті. Квазіпрофесійна діяльність студентів – майбутніх учителів фізики забезпечує занурення їх до реальних професійних ситуацій та створює сприятливі умови для формування у них здатностей до здійснення інноваційної педагогічної діяльності. Пріоритетними напрямами квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів фізики в процесі їх професійної підготовки в університеті є такі: розроблення завдань та участь в організації і проведенні фізичних олімпіад, квестів, пробних тренінгів із підготовки до ЗНО та інших масових заходів фізико-технічного спрямування; участь у наукових конференціях, написання тез доповідей та статей; керівництво науково-дослідною роботою учнів; проведення профорієнтаційних зустрічей та інші. | ua |
dc.description.abstract | An important concept of professional training of future physics teachers is not only to acquaint students with modern methods, tools and forms of education that take place in the future profession, but their immersion in real professional situations. The use of the ideas of the contextual approach became the basis for the author’s idea to implement a two-component system of training future physics teachers to organize innovative activities of students; the first (educational) component is connected with purposeful educational activity of the student in the context of formation of his readiness for the organization of innovative activity of pupils, the second (professional) component is realized in the course of quasi-professional activity of the future teacher. We consider quasi-professional activity of future physics teachers to be a kind of their educational activity that has educational and professional aspects and allows to realize pedagogical interaction “teacher-student”, “student-student”, “student-student” (with possible participation of representatives of enterprises and scientific institutions, teachers of secondary education institutions). The purpose of the article is to present the priority areas of quasi-professional activities of future physics teachers in the process of their professional training at the university. Quasi-professional activity of students – future teachers of physics provides their immersion in real professional situations and creates favorable conditions for the formation of their abilities to carry out innovative pedagogical activities. The priority areas of quasi-professional activity of future physics teachers in the process of their professional training at the university are: development of tasks and participation in the organization and conduct of physical competitions, quests, trial trainings in preparation for external evaluation and other mass physical and technical activities; participation in scientific conferences, writing abstracts and articles; management of research work of students; conducting career guidance meetings and others. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | квазіпрофесійна діяльність | ua |
dc.subject | майбутній вчитель фізики | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | контекстний підхід | ua |
dc.subject | авторська педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | quasi-professional activity | ua |
dc.subject | future physics teacher | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | contextual approach | ua |
dc.subject | author’s pedagogical activity | ua |
dc.title | Квазіпрофесійна діяльність як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя фізики в університеті | ua |
dc.title.alternative | Quasi-professional activity as an important component of training a future teacher of physics at the university | ua |
dc.type | Article | ua |