Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Доступність інформації як чинник успішного професійного навчання студентів з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Афузова, Ганна Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-10-08T13:38:07Z
dc.date.available 2021-10-08T13:38:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Афузова, Г. В. Доступність інформації як чинник успішного професійного навчання студентів з особливими освітніми потребами / Г. В. Афузова // Інклюзивна освіта та реабілітація: партнерство, стратегії, методики (український та європейський вимір) для студентів, здобувачів, викладачів, молодих вчених, аспірантів, докторантів, дослідників : маеріали Міжнародного круглого столу (Київ, 04.03.2021 р.). - 2021. - С. 5-7. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35206
dc.description.abstract Вдосконалення та популяризація методології доступності інформації для студентів з особливими освітніми потребами внаслідок порушень психофізичного розвитку в сучасному українському суспільстві сприятиме значному покращенню рівня доступності інформації для осіб даної категорії не тільки за рахунок поширення публікації адаптованих матеріалів, що стосуються різних сфер життєдіяльності людини, а й під час безпосередньої взаємодії з людьми, які мають інвалідність, у соціумі і, перш за все, у спілкуванні з ними та реалізації їхнього права на якісні освітні послуги. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher EVDISD ua
dc.subject європейські цінності ua
dc.subject доступність інформації ua
dc.subject студенти з особливими освітніми потребами ua
dc.title Доступність інформації як чинник успішного професійного навчання студентів з особливими освітніми потребами ua
dc.title.alternative Availability of information as a factor of successful professional training of students with special educational needs ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics