Розкрито суть поняття "професійно-особистісні якості", які розглянуто стосовно майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлено теоретичні аспекти їх формування на засадах системного, гуманістичного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного й акмеологічного підходів. Доведено залежність ефективності формування даних якостей від впровадження експериментальної поетапної методики, що передбачає стимулювання мотиваційної сфери студентів, впровадження інноваційних методів навчання, варіативність впровадження організаційних форм діяльності в процес навчання, підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки студентів, реалізацію набутих музично-педагогічних знань у практичній діяльності. Апробовано методи, зміст і форми поетапного формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін за розробленими критеріями та показниками дослідженого феномену.
The thesis researches the problems of professionally-personal qualities formation in future music-masters during study of choirmaster’s disciplines. It is specified a concept of “professionally-personal qualities” and theoretical aspects of their formation are regarded from system, humanitarian, individual, occupational and acmeological points of view. The scientific research proves the dependence of efficiency of professionally-personal qualities formation in future music-masters on introduction of experimental methods provided stimulation of students motivational sphere, introduction of innovative teaching methods, variation organizational activity forms in studying; increasing of theoretical and practical students training; realization of acquired musical-teaching knowledge in practice. The content, forms and methods of “step-by-step” professionally-personal qualities formation in future music-masters during study of choirmaster’s disciplines are approved according to developed criteria and parameters phenomenon.