Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Струтинська, Оксана Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-10-06T07:15:47Z
dc.date.available 2021-10-06T07:15:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Струтинська О. В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти : монографія / О. В. Струтинська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - 505 с. ua
dc.identifier.isbn 978-966-931-219-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35168
dc.description.abstract Монографія присвячена актуальним питанням підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти. В роботі проаналізовано стан проблеми дослідження; розроблено структуру компетентностей учителя в галузі освітньої робототехніки; науково обґрунтовано і побудовано модель формування компетентностей у галузі освітньої робототехніки майбутніх учителів інформатики; визначено педагогічні умови їх формування. Теоретично обґрунтовано основні компоненти розробленої методичної системи на основі педагогічно виваженого і гармонійного поєднання традиційних методичних систем навчання й сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розглянуто питання її впровадження в освітній процес майбутніх учителів інформатики. Результатом навчання, згідно із запропонованою методичною системою підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти, є сформовані компетентності у галузі освітньої робототехніки майбутніх учителів інформатики. ua
dc.description.abstract The monograph is devoted to topical issues of training pre-service teachers of computer science for teaching educational robotics in secondary education. There is an analysis of the state of the research problem, scientific substantiation and development of a model of building educational robotics competences of pre-service teachers of computer science. The pedagogical conditions of building competences are determined. Moreover, there is substantiation of the main components of the developed methodical system on the basis of pedagogically balanced and harmonious combination of traditional methodical systems of training and modern information and communication technologies. The issue of its introduction into the educational process of pre-service teachers of computer science is considered. According to the proposed methodical system of preparation of pre-service teachers of computer science for teaching educational robotics, the result of training is the built educational robotics competences of pre-service teachers of computer science. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject освітня робототехніка ua
dc.subject робототехніка ua
dc.subject STEАM-освіта ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки ua
dc.subject компетентності вчителя у галузі освітньої робототехніки ua
dc.subject майбутні вчителі інформатики ua
dc.subject цифрова трансформація освіти ua
dc.subject educational robotics ua
dc.subject robotics ua
dc.subject STEAM education ua
dc.subject training pre-service teachers of computer science for teaching educational robotics ua
dc.subject teacher competences in the field of educational robotics ua
dc.subject digital transformation of education ua
dc.title Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти ua
dc.type Book ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics