Монографія присвячена актуальним питанням підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти. В роботі проаналізовано стан проблеми дослідження; розроблено структуру компетентностей учителя в галузі освітньої робототехніки; науково обґрунтовано і побудовано модель формування компетентностей у галузі освітньої робототехніки майбутніх учителів інформатики; визначено педагогічні умови їх формування. Теоретично обґрунтовано основні компоненти розробленої методичної системи на основі педагогічно виваженого і гармонійного поєднання традиційних методичних систем навчання й сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розглянуто питання її впровадження в освітній процес майбутніх учителів інформатики.
Результатом навчання, згідно із запропонованою методичною системою підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти, є сформовані компетентності у галузі освітньої робототехніки майбутніх учителів інформатики.
The monograph is devoted to topical issues of training pre-service teachers of computer science for teaching educational robotics in secondary education. There is an analysis of the state of the research problem, scientific substantiation and development of a model of building educational robotics competences of pre-service teachers of computer science. The pedagogical conditions of building competences are determined. Moreover, there is substantiation of the main components of the developed methodical system on the basis of pedagogically balanced and harmonious combination of traditional methodical systems of training and modern information and communication technologies. The issue of its introduction into the educational process of pre-service teachers of computer science is considered.
According to the proposed methodical system of preparation of pre-service teachers of computer science for teaching educational robotics, the result of training is the built educational robotics competences of pre-service teachers of computer science.