Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні показники та методи розвитку гендерної толерантності в юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Праченко, Олена Костянтинівна
dc.contributor.author Ставицька, Світлана Олексіївна
dc.contributor.author Ханецька, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-09-20T11:52:31Z
dc.date.available 2021-09-20T11:52:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Праченко, О. К. Психологічні показники та методи розвитку гендерної толерантності в юнацькому віці / О. К. Праченко, С. О. Ставицька, Т. І. Ханецька // New Horizons in Academic Research: Conference Proceedings of the 1st International Conference, February 17-19, 2021. - Caracas, Venezuela, Primedia elaunch LLC, 2021. - P. 24-32. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35052
dc.description.abstract За останні роки, на фоні політичних та соціально-економічних перебудов, зростають вимоги до молодого покоління в процесі їх соціалізації та професійного становлення. Відповідно, розширення кола можливостей у поєднанні з недостатнім відходом від стереотипів, нав’язаних певними культурними та історичними схемами, зростає конкурентність та нетерпимість у взаємодії між представниками різних статей. Така ситуація сприяла зростанню уваги вчених до розробки наукових положень щодо оптимізації гендерної культури й розвитку гендерної толерантності юнацтва. Проведений теоретичний аналіз та узагальнення наукових джерел дозволили висвітлити авторську позицію щодо психологічного змісту та сутності поняття гендерної толерантності особистостей юнацького віку. Обґрунтовано необхідність розвитку цієї якості саме в юнацькому віці. Представлена комплексна програма розвитку гендерної толерантності юнаків та юнок, а також описані та обґрунтовані методи психологічного впливу на розвиток гендерної толерантності, використані у впровадженій програмі. Презентовані діагностичні методики для дослідження гендерної толерантності та її структурних компонентів, зокрема, когнітивного, емоційного та поведінкового. Проаналізовані кількісні та якісні показники результатів формувального етапу дослідження, які надали переконливе уявлення про динаміку рівнів гендерної толерантності, її структурних компонентів у представників юнацького віку. Доведено, що комплексний корекційно-розвивальний вплив сприятиме розвитку гендерної культури, рефлексивності, емоційної стійкості й поведінкової саморегуляції та зниженню стереотипності, а, як результат, зростанню гендерної толерантності молодого покоління. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.subject гендерна толерантність ua
dc.subject емоційний компонент гендерної толерантності ua
dc.subject когнітивний компонент гендерної толерантності ua
dc.subject поведінковий компонент гендерної толерантності ua
dc.title Психологічні показники та методи розвитку гендерної толерантності в юнацькому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу